Säljadministratör till finansieringsbolag
Maxkompetens Stockholm / Företagsekonomjobb / Stockholm
2010-12-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljadministratör till finansieringsbolag" (publicerad 2011-02-15) ⬅️
Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Information om uppdraget:
För uthyrning till vår kund söker vi nu en ambitiös och noggrann säljadministratör till ett finansieringsbolag i Kista. Tjänsten är ett föräldravikariat om 12 månader med mycket goda chanser till anställning hos kundföretaget.
Vår kund är ett internationellt bolag med långvarig erfarenhet inom finansieringsbranschen.
Bolaget arbetar med att hitta finansieringslösningar för olika leverantörer och jobbar efter ledorden snabbhet, service och effektivitet. Det kan handla om att optimera nuvarande lösningar eller att hitta nya finansieringslösningar som kan öppna för nya kunder och nya marknader.
Till bolagets Sverigekontor i Kista behövs det nu förstärkning av en säljadministratör.
Som säljadministratör hjälper du till med scanning av dokument, fakturering, kreditkontroller och övrig kundservice. Är du rätt person får du växa i rollen och får så småningom allt mer kvalificerade uppgifter.
Det här är ett jobb för dig som är beredd att ta ansvar, växa och utvecklas om du gör det kan din tjänst och omfattningen på tjänsten också utvecklas.
Krav på person:
Vi söker dig som är en driven och duktig administratör och som kan utföra dina arbetsuppgifter på ett noggrant och effektivt sätt. Du kan hålla ett högt tempo utan att ge avkall på kvaliteten i ditt arbete.
Du har lätt för att sköta kontakter via telefon och har ett socialt och utåtriktat sätt. Att arbeta som säljsupport innebär att du är en viktig del av ett större lag och därför är god samarbetsförmåga A och O. Är du en van teamplayer är det meriterande.
Du har förmåga att se vad som behöver göras och genomför det.
Har du tidigare erfarenhet från säljsupport eller som innesäljare är det starkt meriterande.
Det är viktigt att du har en ambition att lyckas i det du företar dig och en vilja att utvecklas.
Start: januari
Omfattning: Heltid, vikariat om 12 månader med mycket goda chanser till anställning hos kundföretaget därefter.
Arbetstid: Kontorstid
Plats: Kista t.o.m. februari, därefter Telefonplan.
Lön: 105:-/timme + semesterersättning
Publiceringsdatum2010-12-01Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duVi tar emot ansökningar via vår hemsida
www.maxkompetens.seAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagMaxkompetens Stockholm
AdressMaxkompetens Stockholm
11121 STOCKHOLM
KontorsadressDrottninggatan 61
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41013900
Jobbnummer 791453
Observera att sista ansökningsdag har passerat.