Säljadministratör med teknikintresse.
Manpower AB / Butikssäljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Säljadministratör med teknikintresse för uppdrag i Helsingborg.
•
Vi hjälper vår kund i SIGBI System AB att fylla den viktiga rollen som säljadministratör under minst sex månader. Vill du göra en uppskattad insats i teknikföretaget som är specialister på drivteknik och automatisering i mer än 36 år? Har du ett tekniskt intresse och vill vara med och assistera ett framgångsrikt team att fortsätta förse kunderna med förstklassiga produkter för automatisering av maskiner och processer.? Söker du en varierande roll där du får använda dig av din administrativa förmåga i kombination med kundkontakt via telefon och arbeta med in och ut leverans på företagets lager? Då kan det här vara rollen för dig!
Uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och löpa på under cirka sex månader, med god chans till förlängning för rätt person. Du kommer vara anställd hos oss på Manpower och uthyrd till Sigbi under uppdraget.
Vem är du?
Du har några års erfarenhet av administration, är noggrann och strukturerad samt trivs att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg.
Din sociala förmåga kommer till sin rätt då du i din roll har många kontaktytor, så som kunder, leverantörer och samarbetspartners. Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet framförallt Excel. Det är även viktigt att du är flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift. B-körkort.
Publiceringsdatum2018-10-28Arbetsuppgifter• Hantera dagligen in-och utleverans av produkter.
• Ringa till befintliga kunder och boka in kundbesök
• Följa upp prospekts med telefonsamtal och mail efter mässor och event.
• Assistera kollegor med varierade administration där du bland annat förbereder marknadsföringsmaterial samt uppdatera information i system och intranät.
Vad kan vi erbjuda dig?
Manpower kan hjälpa dig forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag erbjuds också.
Kontaktperson för detta jobbDu söker detta uppdrag genom att klicka på ansökningslänken nedan. Kontaktperson för uppdraget är Ulrika Jigman som vid frågor nås på
ulrika.jigman@manpower.se eller 042-371601 Vi arbetar med löpande urval så sök tjänsten så snart som möjligt. Tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi hjälper vår kund i SIGBI System AB att fylla den viktiga rollen som säljadministratör under minst sex månader. Vill du göra en uppskattad insats i teknikföretaget som är specialister på drivteknik och automatisering i mer än 36 år? Har du ett tekniskt intresse och vill vara med och assistera ett framgångsrikt team att fortsätta förse kunderna med förstklassiga produkter för automatisering av maskiner och processer.? Söker du en varierande roll där du får använda dig av din administrativa förmåga i kombination med kundkontakt via telefon och arbeta med in och ut leverans på företagets lager? Då kan det här vara rollen för dig!
Uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och löpa på under cirka sex månader, med god chans till förlängning för rätt person. Du kommer vara anställd hos oss på Manpower och uthyrd till Sigbi under uppdraget.
Vem är du?
Du har några års erfarenhet av administration, är noggrann och strukturerad samt trivs att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg.
Din sociala förmåga kommer till sin rätt då du i din roll har många kontaktytor, så som kunder, leverantörer och samarbetspartners. Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet framförallt Excel. Du har vana att ta fram marknadsmaterial och uppdatera hemsidor. Det är även viktigt att du är flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift. B-körkort då det förekommer körning i tjänsten, bil finns på företaget.
Arbetsuppgifter• Hantera dagligen in-och utleverans av produkter.
• Ringa till befintliga kunder och boka in kundbesök samt ta beställningar.
• Följa upp prospekts med telefonsamtal och mail efter mässor och event.
• Assistera kollegor med varierade administration där du bland annat förbereder marknadsföringsmaterial samt uppdatera information i system och intranät.
Vad kan vi erbjuda dig?
Manpower kan hjälpa dig forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag erbjuds också.
Kontaktperson för detta jobbDu söker detta uppdrag genom att klicka på ansökningslänken nedan. Kontaktperson för uppdraget är Ulrika Jigman som vid frågor nås på
ulrika.jigman@manpower.se eller 042-371601 Vi arbetar med löpande urval så sök tjänsten så snart som möjligt. Tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-25
Ange följande referens när du ansöker: 3753ebf9-0ecb-
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktUlrika Jigman
Ulrika.Jigman@manpower.se +46 42 371601
FöretagManpower AB
AdressManpower AB
25278
25278 1283
KontorsadressHelsingborg
Jobbnummer 4426681
Observera att sista ansökningsdag har passerat.