Säljadministratör med kunskaper i danska språket
Rookie bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rookie bemanning i Stockholm Vi på Rookie bemanning söker nu en säljadministratör/ordermottagare till en av våra kunder med nordiskt huvudkontor i Stockholm.
Arbetsuppgifterna består främst av att understödja försäljningschef och säljare samt att ge support till företagets kunder. Man är ansvarig för orderhantering vilket innebär allt från registreringar, fakturering, reklamationer till att ha besvara kundförfrågningar via telefon .
Du som söker har gärna tidigare erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter, men det är inget krav. Vidare tycker du om att ge bra service och har en uttåtriktad personlighet. Du är noggrann, flexibel och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Goda kunskaper i danska är ett krav.
Välkommen med din ansökan till .
Publiceringsdatum2008-05-07Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid/tillsvidare
ErsättningFast lön
Fast lön enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-05-13
Ange följande referens när du ansöker: Sales Administrator
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ansokan@rookiebemanning.seFöretagRookie bemanning
AdressRookie bemanning
Hälsingegatan 49, 5 tr.
11331 STOCKHOLM
KontorsadressHälsingegatan 49, 5 tr.
STOCKHOLM
Jobbnummer 213211
Observera att sista ansökningsdag har passerat.