Säljadministratör - Helsingborg
Processbemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Till vår kund i Ekeby söker nu en driven administratör till ett uppdrag i cirka 3 månader. Tjänsten är heltid, 5 dagar i veckan men är du student och kan arbeta minst 3 dagar i veckan är även du varmt välkommen med din ansökan.
Tjänstebeskrivning:
Som Säljadministratör ingår sysslor inom löpande administration, ekonomi samt generella kontorsgöromål och intern service. Inom ramen för ekonomi ingår kontering, fakturering, samt löpande administration. En stor del av tjänsten innebär även att du har extern kontakt med företagets kunder, på så vis är det viktigt att du har kunskap att bemöta kunder via telefon på ett trevligt och professionellt sätt.
Publiceringsdatum2016-09-02Dina egenskaperPersonliga egenskaper som efterfrågas är att aktuell person är driven och engagerad samt har en hög grad av uthållighet och har en god förmåga att arbeta proaktivt och självständigt. För att klara uppgifterna krävs även god datorvana samt tidigare praktisk erfarenhet av snarlikt tjänstgöringsområde. Du bör även ha ett gott sinne för siffror samt ett affärstänk och ha ett trevlig bemötande.
Så ansöker duVi tillämpar en löpande rekryteringsprocess och omber sökande att söka omgående. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Ansök via extern länk nedan
Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanning
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProcessbemanning AB
AdressProcessbemanning AB
Stortorget 11, 1 tr
25220 Helsingborg
KontorsadressStortorget 11, 1 tr 25220 Helsingborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3026501
Observera att sista ansökningsdag har passerat.