Sälj- och Produktionskoordinator
Blendow Group AB / Kulturjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kulturjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Blendow Group AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Blendow Group grundades för 30 år sedan och har sedan 2001 inriktat sig på att erbjuda juridisk kompetensförsörjning till jurister och andra beslutsfattare. I dag består vi av drygt 300 medarbetare, varav 70 personer arbetar heltid på vårt huvudkontor vid Stureplan.
Blendow Group är landets ledande och i särklass mest innovativa företag inom juridisk kompetensförsörjning. BG Institute, som är ett av Blendow Groups affärsområden, är Sveriges största privatägda utbildningsinstitut inom juridik som genomför över 300 kurser och konferenser per år.
Det gäller att se möjligheter och ta vara på dem. Vi söker nu dig som kan kombinera ordning och reda med flexibilitet och som har god vana att jobba med fler saker samtidigt utan att tappa fokus.
Som koordinator har du ena foten på vår produktionsavdelning och den andra på vår säljavdelning med stort eget ansvar för att arbetsuppgifterna blir utförda.
Vi ser att du är lösningsorienterad och inte rädd för att ta dig an nya uppgifter och utmaningar. Tillsammans med kollegor och på egen hand förväntas du driva ditt arbete framåt och fatta egna beslut. Då du dagligen kommer att ha extern kontakt med kunder är det av stor vikt att du kan läsa av olika situationer för att bemöta våra kunder på bästa möjliga sätt.
Rollen innefattar varierande arbetsuppgifter och det finns goda möjligheter att utvecklas och ta sig an nya utmaningar.
Exempel på dina kommande arbetsuppgifter är:
Administrera våra företagsanpassade utbildningar, webbinarium och e-kurser, vilket innefattar direkt kontakt med våra föreläsare och kunder.
Assistera vår säljavdelning med orderhantering, offerter, onboarding och mejlutskick.
Kundsupport med målet att ge våra befintliga och nya kunder bästa service för att vidareutveckla och skapa mervärde för kunden.
Stötta vår ekonomiavdelning med nödvändig dokumentation och information för fakturering.
Uppdatera kunddata i vårt CRM-system och underhålla våra produkter på vår lärandeplattform.
Vi tror att om du har rätt attityd kan du lära dig det allra mesta och utvecklas i rätt riktning hos oss men följande kvalifikationer är meriterande för tjänsten:
1-2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, alternativt motsvarande utbildning inom sälj, marknad, B2B eller administration.
Goda kunskaper i Excel, Word och PowerPoint.
Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift.
Vad vi erbjuder dig
Tjänsten är en heltidsanställning med start så snart som möjligt. Hos oss får du:
Jobba med engagerade och positiva kollegor som alla brinner för att ta företaget vidare till nästa nivå.
Möjlighet att vidareutvecklas internt och ta dig an nya arbetsuppgifter
Möjlighet till visst distansarbete
Låter detta som ett jobb för dig? Skicka ett personligt brev till oss och berätta varför du är den vi söker efter! Vi tillämpar löpande urvalsarbete och uppmanar dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att du kommer med i processen. Vi ser med stort intresse fram emot din ansökan.
Skicka din ansökan till:
sophia.weingarten@bginstitute.sePubliceringsdatum2022-07-01Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-31
AdressBlendow Group AB
Humlegårdsgatan 14
11446 STOCKHOLM
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Blendow Group AB (org.nr 556744-7858)
Humlegårdsgatan 14 (
visa karta)
114 46 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
sophia.weingarten@bginstitute.se Arbetsplats Blendow Group AB
Jobbnummer 6791881
Observera att sista ansökningsdag har passerat.