Sales Support Administratör till bolag som värnar om planeten!
Professionals Nord Rekrytering AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Professionals Nord Rekrytering AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vill du hjälpa oss att främja en sund planet för kommande generationer? Nu söker vår kund en stjärna med driv, engagemang och erfarenhet från en liknande roll, att bli en viktig del av ett företag som har utvecklats till en av världens största leverantörer av högkvalitativa scrubbersystem. Ta chansen, sök redan idag!
Information om tjänsten
Professionals Nord söker för kunds räkning en Sales Support Administratör. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos kund. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
Organisation består av mer än 200 kollegor i fyra länder över hela världen, deras kontor finns i Norge, Sverige, Polen och Kina. Idag erbjuder de kunden en portfölj med grön teknik. Förutom scrubber erbjuder de lösningar som gör det möjligt för fartyg att ansluta till elnät på land medan de ligger vid kajen, och de banbrytande vindvingarna, ett avancerat vindassisterat framdrivnings- och ruttoptimeringssystem som kan minska bränsleförbrukning och CO2-utsläpp med 30%.
De arbetar med varv, fartygsägare och marinarkitekter som partner i arbetet att minska utsläppen från havet och driva förändringen mot en grönare maritim industri. Dessa partner delar ambitionen att säkerställa en hälsosam planet för kommande generationer.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till
info@professionalsnord.seDu erbjuds
* Att vara en del av ett marknadsledande innovativt globalt företag inför grön teknik för fartyg.
* En öppen och inspirerande miljö där din energi kommer att göra skillnad.
* Stor potential för personlig och professionell utveckling
Publiceringsdatum2022-04-26Dina arbetsuppgifterSales Support Administrator stöttar i säljverksamheten och administrativt arbete för alla produktlinjer i nära samarbete med säljchefer. Huvudsakliga ansvarsområden är:
* Hjälpa till att förbereda säljofferter och kontraktsförslag till kunder i linje med försäljningschefer och relevanta avdelningar i organisationen
* Förbereda material och stödja Säljchefer i avtalsförhandlingar med (potentiella) kunder
* Delta i kundmöten, uppföljning och andra aktiviteter som är relevanta för att fullgöra huvudansvar
* Delta i relevanta mässor, konferenser etc., i linje med marknadsplaner och strategier
* Identifiera och föreslå förbättringar inom området Försäljning & Marknad; delta i genomförandet av nödvändiga förändringar och förbättringar
* Hantera och slutföra erforderliga administrativa uppgifter efter undertecknande av kundkontrakt, såsom; Komplettera försäljningsorder och överlämnande till projektutförande, Nykundregistrering, Insamling av kontraktsinformation, Stöd samordning av tredje parts inköp och prissättning; beställning, Förbered projektfaktureringsplan
Vi söker dig som:
* Innehar minst 2 års arbetslivserfarenhet från en liknande tjänst
* Har mycket goda kunskaper i Excel och Officeprogrammen, meriterande med SAP.
* Behärskar det engelska språket väl i tal och skrift, svenska är meriterande. Andra språk ett plus
Erfarenhet från marin- sjöfartsindustrin/teknisk kunskap är meriterande men inget krav för tjänsten.
Som person har du god social kompetens och ett starkt samarbetstänkande. Du är strukturerad, detaljorienterad och har stor förmåga att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt. För att trivas i denna tjänst föredrar du att arbeta i en fartfylld internationell miljö och hantera många arbetsuppgifter parallellt.
START: Omgående, med viss flexibilitet
OMFATTNING: Heltid, långsiktigt
STAD: Göteborg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Albin Andersson
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
info@professionalsnord.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProfessionals Nord Rekrytering AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Professionals Nord Rekrytering AB (org.nr 556987-8399),
https://pn.se/ Kontakt Leveranschef
Albin Andersson
Jobbnummer 6577589
Observera att sista ansökningsdag har passerat.