Sales Assistant till Akwel Ulricehamn
PS Partner / Kontorsjobb / Ulricehamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Ulricehamn,
Borås,
Mullsjö,
Tranemo,
Svenljunga eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PS Partner i Ulricehamn,
Borås,
Tranemo,
Bollebygd,
Gislaved eller i
hela Sverige AKWEL Ulricehamn, tidigare Autotube, är fordonsindustrins resurs för formade rör och ledningar i metalliska material med hög teknisk kompetens inom luft- och vätskedistribution. Med fabriker i Varberg och Ulricehamn uppgår omsättningen till 630 MSEK och sysselsätter ca 380 personer.
https://akwel-automotive.com/ Publiceringsdatum2018-08-31Dina arbetsuppgifterAKWEL tidigare Autotube i Ulricehamn söker en Sales Assistant som kommer att ansvara för administrativa uppgifter såsom rapporter, rese- och logiarrangemang, producera och uppdatera presentationer, statistik, budgetuppdatering, hantera förfrågningar via e-post.
Som Sales Assistent ingår du i säljgruppen vilket innebär att du även kommer att implementera och uppdatera processer och operativa instruktioner inom kvalitet, säkerhet hälsa och miljö.
Du samarbetar och assisterar Sales Manager och Sales Account i Ulricehamn.
Du förbereder, assisterar och medverkar på möten och presentationer med kund.
Du rapporterar till Sales Director på AKWEL i Tyskland.
Säljmöten sker tillsammans med säljorganisationen i Varberg, för att ta del av nyheter, utbyta kunskap och erfarenheter.
Kvalifikationer och egenskaper
Du har något eller några års erfarenhet av liknande administrativt arbete med många kontaktytor så som interna kollegor, kunder och leverantörer. Du är noggrann, mycket van användare av Microsoft Office programmen, du sätter dig snabbt in i nya system. Du uttrycker dig tydligt och informativt till kund, leverantör samt interna kontakter. Du är mycket serviceinriktad, kommunikativ och har lätt till skratt.
Du skriver och talar mycket god svenska och engelska, har du ytterligare europeiskt språk med dig är det meriterande.
Meriterande är också om du har kunskaper i SAP.
Vi erbjuder
En administrativ roll där du får ett stort ansvar, många kontaktytor, möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med goa kollegor!
Tjänsten
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %. Arbetstiden är förlagd till dagtid. Tillträde enligt överenskommelse.
Så ansöker duVi samarbetar med rekryteringsföretaget PS Partner i denna rekrytering. För att söka tjänsten, registrera din CV tillsammans med ett personligt brev på engelska och
www.pspartner.se. För frågor, kontakta rekryteringskonsult Katarina Czudowska 0735-173789 eller Annelie Solhage 0735-3389995.
katarina.czudowska@pspartner.se annelie.solhage@pspartner.se Välkommen med din ansökan!
Intervjuer sker löpande vilket gör att PS Partner gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPS Partner
AdressPS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG
KontorsadressFörsta Långgatan 18
Jobbnummer 4321645
Observera att sista ansökningsdag har passerat.