RT vård och omsorg AB söker förstärkning!
RT vård och omsorg AB / Apotekarjobb / Stockholm
2016-03-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "RT vård och omsorg AB söker förstärkning!" (publicerad 2016-05-17) ⬅️
Visa alla apotekarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos RT vård och omsorg AB i Stockholm Beskrivning av arbetsuppgifter: Vi tror att - Du är utbildad undersköterska eller har vårdrelaterad utbildning minst 600 p. - Du behärskar Svenska i tal och skrift. Fler språk (Arabiska, Engelska, Polska, Ryska) är meriterande. Du som söker har arbetat som personlig assistent i minst 2år. Som person är du öppen glad och flexibel. Du har lätt för förstår vikten av att kunna ta instruktioner. Vi lägger stor vikt vid personlighet och att Du och kommer väl överens. Du har vana att använda lyft och inga problem med lyft eller förflyttningar. Våra kunder vill vi ha endast ha kvinnliga assistenter mellan35-55år. Arbetet innebär att hjälpa kunden både hemma och utanför hemmet med vardagliga sysslor som städning, tvätt, matlagning andra aktiviteter. Du delar vår passion för att hjälpa människor. Du är driftig, kreativ och duktig på att anpassa dig efter kundens unika behov. Gärna bor omkring - Bagarmossen, Farsta och Skarpnäck (i närheten av våra kunder).
Vi tillämpar tidsbegränsad anställning form "så länge uppdraget varar" och timmanställning Dagtid 8-17 , 9-14 kväll 17-08 (i natt ingår jour )
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
Tills vidare Tillträde
Omgående
Publiceringsdatum2016-03-22ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
thomas.tisell@hotmail.comKontaktThomas Tisell
thomas.tisell@hotmail.comFöretagRT vård och omsorg AB
AdressRT vård och omsorg AB
Edagränd 13
12350 FARSTA
KontorsadressEdagränd 13
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0739842381
E-postadress:
thomas.tisell@hotmail.com Jobbnummer 2738529
Observera att sista ansökningsdag har passerat.