Roligt jobb i Telenors kundtjänst i Kalmar!
Manpower / Butikssäljarjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Är du en riktig fena på kundservice? Trivs du som bäst i ett socialt arbete med kundfokus? Strålande, vi har jobbet du söker! I Telenors kundtjänst på Sykes i Kalmar får du möjligheten att utvecklas utifrån din personlighet och potential. Genom att leverera service i världsklass hjälper du kunderna att hitta lösningar varje dag. Ta chansen idag och bli en del av ett fantastiskt team kundtjänstmedarbetare!
Vill du vara en del av Telenors framtida utveckling?
Idag är det aldrig långt till en surfplatta eller dator. Mobilen är vår bästa vän och det kommer ständigt nya lösningar som gör det digitala livet enklare, roligare och mer fantastiskt. Ändå har den digitala revolutionen bara börjat. Utvecklingen rusar vidare - snart kommer det vara möjligt att se, uppleva och göra saker vi ännu bara drömmer om.
Det är här Telenor kommer in! Telenor för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Telenor står mitt i den digitala förändringen, lever och utvecklas med den. Nu behöver vi din kompetens för att utveckla och göra Telenor ännu bättre!
Vad gör man i Telenors kundtjänst?
• Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke.
• I rollen tar du emot inkommande samtal från våra kunder. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa kundens problem på ett effektivt och systematiskt sätt.
• Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet, är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov. Återkommande frågor från kunderna rör abonnemang, produkter, fakturor och teknisk support. I rollen är merförsäljning en naturlig del, vilket förutsätter att du är resultatfokuserad, övertygande och uthållig som person.
• Du strävar efter att hela tiden utveckla dig själv och motiveras av att nå högt uppsatta mål. Kundupplevelsen är nummer ett för oss, Sykes och Telenor. Genom att visa respekt, hålla vad du lovar, sträva efter enkelhet och vara inspirerande mot kunder och dina kollegor är du en tydlig ambassadör för Telenor, deras värderingar och deras varumärke. Detta vet vi påverkar kunden långsiktigt!
Vad måste jag kunna för att jobba i Telenors kundtjänst?
• Du talar och skriver på flytande Svenska.
• Du har fyllt 18 år.
• Du har fullständiga betyg från gymnasiet.
Hur söker jag jobbet?
Det är superlätt! Sök tjänsten via ansökningsknappen. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
1.Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar.
2.Jag kan också nås på telefon 031-61 72 90.
3.Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på
Varmt välkommen med din ansökan!
Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom att se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida. Vi arbetar för att du ska få svar på din ansökan inom 2-3 veckor, antingen via telefon eller mail.
Vad kan ni erbjuda mig?
Här är jobbet för dig som söker en utmaning och en trygg arbetsgivare: Du får såklart lön, semester och extra betalt på kvällar. Lönen består av en fast grundlön plus att du utöver det ingår i kundens bonussystem - allt enligt kollektivavtal med Unionen!
Gilla oss på Facebook!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2016-06-03ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-15
Ange följande referens när du ansöker: 4161
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Bengtsson
ida.bengtsson@manpower.seFöretagManpower
AdressManpower
39232
39232 0880
KontorsadressNorra Långgatan 34, 392 32 Kalmar
Jobbnummer 2886582
Observera att sista ansökningsdag har passerat.