Retail Coordinator
Huvudkontoret / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Huvudkontoret i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige DIN ROLL
I din roll som Retail Coordinator förväntas du leverera operativ och administrativ support till våra butiker, butikschefer, area managers och huvudkontoret.
Publiceringsdatum2018-09-24ArbetsuppgifterDu supporterar alltid med en hög servicenivå och positiv attityd. Exempel på arbetsuppgifter är att kommunicera och uppdatera information mellan huvudkontor och butiker, skriva nyhetsbrev, vara behjälplig vid större projekt, uppdatera och kommunicera "guidelines", besvara frågor/ärenden, beställa material, kvittorullar m.m. Ditt arbete innebär daglig kontakt med huvudkontoret i Holland och butiker.
Du rapporterar till och supporterar Head of Retail i Sverige.
KvalifikationerMinst 2 års erfarenhet från en liknande roll inom Retail eller Wholesale.
Mycket god vana av Officepaketet, speciellt Excel.
Flytande engelska och svenska i tal och skrift.
God analytisk förmåga.
Högskoleutbildning eller liknande är meriterande.
Du är strukturerad, stresstålig, service-minded, analytisk, positiv och du motiveras av att kontinuerligt utvecklas och förbättra saker och ting varje dag.
VAD HAR VI ATT ERBJUDA?
Rituals erbjuder en varierande heltidsroll i ett team med engagerade kollegor på vårt huvudkontor på Östermalm/City. Vi erbjuder stora utvecklingsmöjligheter i en inspirerande, trivsam och internationell miljö.
Varaktighet, arbetstid
Arbetstid: 40 h per vecka
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-24
Ange följande referens när du ansöker: Retail Coordinator
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Hedin +46 723 76 76 74
FöretagHuvudkontoret
AdressHuvudkontoret
Östermalmsgatan 87C 1TR
11459 Stockholm
KontorsadressÖstermalmsgatan 87C 1TR
Jobbnummer 4364246
Observera att sista ansökningsdag har passerat.