Reseptionist/kontorsadministratör
Help at work / Receptionistjobb / Stockholm
2011-08-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Reseptionist/kontorsadministratör" (publicerad 2011-12-01) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help at work i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Help at work
Publiceringsdatum2011-08-09Om företagetHelp at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver - ja just det - hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst.
Vår kund
Vår kund är specialiserade på kvalitetskontroll inom spannmåls- och livsmedelsindustrin. De är idag 140 anställda hos vår kund varav 45 sitter på huvudkontoret i Segeltorp där denna tjänsten är stationerad.
Arbetsuppgifter• Växel/inkommande samtal samt närvarorapportering
• Assistera vd och ekonomichef med bl. a. utskick, kopiering i samband med aktiebolagsformalia och styrelsemöten, rese- och hotellbokningar
• Bistå i arrangemang vid interna och externa möten och utbildningar
• Köksansvarig, plocka undan och sköta diskmaskinen & tillse att köksutrymmen och konferensrum är representabla.
• Sköta bolagets gemensamma fikastund på fredagseftermiddagar
• Sköta kontorsförråd och vara koordinator mot städfirmor
• Viss back-up vad gäller orderadministration
• Bistå övriga chefer i mån av tid med diverse kontorssysslor/researrangemang (bl. a. visum)
Tjänsten ingår i avdelningen för ekonomi och administration.
ProfilVi söker dig som gillar att hålla många bollar i luften och är serviceminded.
Din engelska, muntligt såväl som skriftligt måste ligga på en bra nivå. Vi ser gärna att du har en viss vana av att arbeta med MS Word och Excel.
Ytterligare språkkunskaper, eventuell erfarenhet ifrån affärssystemet Pyramid samt eventuell erfarenhet ifrån remburser är mycket meriterande.
För att kunna verka effektivt i denna roll, tror vi att du behöver ha en relevant arbetserfarenhet om minst två år. För rätt person tror vi oss kunna erbjuda intressanta arbetsuppgifter på både kort och lång sikt.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-10-07
Ange följande referens när du ansöker: 101
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktElisabeth Ljungqvist, 073-633 01 74,
elisabeth.ljungqvist@helpatwork.seFöretagHelp at work
AdressHelp at work
Kungsgatan 37, 4 tr
11156 Stockholm
Jobbnummer 997822
Observera att sista ansökningsdag har passerat.