Releasy söker Kundtjänstmedarbetare till Telia

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge, Malung-Sälen, Gävle, Västerås, Örebro eller i hela Sverige

Varför ska du jobba hos oss?

Vill du arbeta på en av Sverige bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en tävlingsinriktad problemlösare som brinner för service och försäljning? Då har vi det perfekta jobbet för dig!

Releasy söker flera drivna Kundtjänstmedarbetare till Telia som erbjuder ett brett utbud av mobila och fasta telekomtjänster.

Snabbfakta

Roll:
Kundtjänstmedarbetare med inriktning på försäljning.

Stad:
Borlänge

Omfattning:
100%

Publiceringsdatum
2021-09-29

Ersättning
Månadslön enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Startdatum:
2021-10-25 och 2021-11-22

Övrig information
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Hos oss erbjuds du


Vi söker dig som är

• Ansvarsfull, pålitlig och har en hög arbetsmoral.


• Driven, självgående och tycker om att arbeta mot uppsatta mål.


• Intresserad av försäljning, service och har ett stort teknikintresse.


• Kommunikativ och kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på både svenska och engelska.


• Lösningsorienterad, positiv och en naturlig problemlösare.


• Snabblärd, stresstålig och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.


• Ödmjuk och mån om att ge varje kund bästa upplevelse och service.

Om rollen & arbetsuppgifter

Du får arbeta i en resultatinriktad miljö där vi jobbar aktivt med feedback och utveckling för att nå våra mål.

I kundtjänsten på Telia tar du emot inkommande kundärenden där du erbjuds en unik möjlighet att kombinera service med sälj.

Teknikintresse samt tidigare erfarenhet från serviceyrke eller försäljning är meriterande för tjänsten. Rollen kräver god datorvana och att du har lätt för att lära dig nya system.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Hantera olika kundärenden via telefon, chatt och mejl.
• Arbeta aktivt med merförsäljning.
• Möjlighet till att få arbeta med mer administrativa arbetsuppgifter.

Utvecklingsmöjligheter

Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Så ansöker du
Är du den vi söker? Sök rollen idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Christina Boge, christina.boge@releasy.se eller Johanna Davidsson Drakou, johanna.davidsson.drakou@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Releasy

Vi på Releasy är ett härligt team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer.

Vår styrka ligger i att alltid ligga steget före och att ständigt vidareutveckla våra medarbetare. Vilket har gjort oss till ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom outsourcad kundservice.

Vi arbetar för att erbjuda våra medarbetare trygga anställningar och arbetar för att skapa arbetsglädje och en jämställd arbetsplats.

Vi har kontor i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
6004678

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: