Rektor 100% vikariat 2008-02-01--2008-06-30

Sorsele Kommun / Pedagogchefsjobb / Sorsele
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla pedagogchefsjobb i Sorsele, Storuman, Arjeplog, Malå, Arvidsjaur eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sorsele Kommun i Sorsele, Malå, Vilhelmina, Lycksele, Dorotea eller i hela Sverige

En av våra rektorer ska prova på annat arbete därför söker vi, under förutsättning av erforderliga beslut, en ersättare för henne.

Publiceringsdatum
2007-12-14

Dina arbetsuppgifter
Förskolan och skolans verksamheter är uppdelade i tre områden och du kommer att vara rektor för särskola, fritids, förskoleklass, åren 1-6 i centralorten och 2 byskolor F-6.

Kompetens:
Pedagogisk högskoleutbildning är ett krav och gärna erfarenhet av ledarskap inom utbildningssektorn. Rektorsutbildning eller ledarutbildning på högskolenivå är en merit. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och förmåga att samarbeta.

I enlighet med lagen om lämplighetskontroll ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning.

Anställning:
Vikariat 2008-02-01--2008-06-30 med möjlighet till förlängning.

Tillträde snarast efter överenskommelse

Körkortskrav
B körkort fordras.
Tillgång till egen bil krävs.

Anställningstyp/arbetstider
Se ovan

Ersättning
Individuell länesättning tillämpas. Ange löneanspråk i din ansökan.

Kontakt
Kristin Andersson, 0952-14021 Telefon, 070-549 89 68 Mobil, Kommunchef
Leif Karlsson, 0952-142 03 Telefon, BU chef

Facklig kontakt
Ingrid Bäckström, 0952- 142 19 Telefon, Lärarförbundet
Simon Dahlgren, 0952-142 61 Telefon, Lärarnas Riksförbund
Kristina Fältman, 070-643 93 11 Mobiltelefon, Skolledarna

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2008-01-10

Företag
Sorsele Kommun
Box 19
92070 SORSELE
Telefonnummer: 0952-14000
Mer information på http://www.sorsele.se

Jobbnummer
77354

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sorsele Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sorsele Kommun: