Rekryteringsassistent-deltid
Inköpsdesign URE AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inköpsdesign URE AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Sollentuna,
Uppsala eller i
hela Sverige ÄR DU VÅR NÄSTA REKRYTERINGSRESURS?
Är du student och söker efter ett meriterande extrajobb vid sidan av studierna? Vi på Inköpsdesign söker en rekryteringsassistent som har det lilla extra till vårt kontor på Vasagatan.
Publiceringsdatum2018-08-31Om företagetInköpsdesign är ett rekrytering-och bemanningsföretag som är specialister inom inköp. Vi arbetar aktivt med att hjälpa företag utveckla sin inköpsfunktion med kunden i fokus.
Om rollen:
I rollen som rekryteringsassistent kommer du arbeta med Inköpsdesigns HR ansvarige och hjälpa till i våra rekryteringsprocesser. Du kommer bland annat få arbeta med selektering, intervjuer, avstämningar och referenstagning mm. Rollen är ny hos Inköpsdesign och du förväntas ta stort ansvar samtidigt som du får stöd av flera erfarna kollegor.
Erfarenhet och kompetens:
Pratar flytande svenska och engelska, då arbetsuppgifterna kräver det
Du är flexibel, strukturerad och ansvarstagande
Du har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
Vem är du?
Du är en person som känner dig bekväm med att ha telefonen som arbetsredskap och du är kommunikativt skicklig i både tal och skrift. Du kan snabbt anpassa dig efter ändrade förutsättningar och är orädd inför nya situationer.
Arbetstid:
Ca 2 halvdagar i veckan och arbetstiderna är flexibla. Du bestämmer tillsammans med HR-ansvariga när du arbetar.
Urval och intervjuer sker löpande, så ansök idag!
ÄR DU VÅR NÄSTA REKRYTERINGSRESURS?
Är du student och söker efter ett meriterande extrajobb vid sidan av studierna? Vi på Inköpsdesign söker en rekryteringsassistent som har det lilla extra till vårt kontor på Vasagatan.
Om företagetInköpsdesign är ett rekrytering-och bemanningsföretag som är specialister inom inköp. Vi arbetar aktivt med att hjälpa företag utveckla sin inköpsfunktion med kunden i fokus.
Om rollen:
I rollen som rekryteringsassistent kommer du arbeta med Inköpsdesigns HR ansvarige och hjälpa till i våra rekryteringsprocesser. Du kommer bland annat få arbeta med selektering, intervjuer, avstämningar och referenstagning mm. Rollen är ny hos Inköpsdesign och du förväntas ta stort ansvar samtidigt som du får stöd av flera erfarna kollegor.
Erfarenhet och kompetens:
Pratar flytande svenska och engelska, då arbetsuppgifterna kräver det
Du är flexibel, strukturerad och ansvarstagande
Du har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
Vem är du?
Du är en person som känner dig bekväm med att ha telefonen som arbetsredskap och du är kommunikativt skicklig i både tal och skrift. Du kan snabbt anpassa dig efter ändrade förutsättningar och är orädd inför nya situationer.
Arbetstid:
Ca 2 halvdagar i veckan och arbetstiderna är flexibla. Du bestämmer tillsammans med HR-ansvariga när du arbetar.
Urval och intervjuer sker löpande, så ansök idag!
Vi är ett rekryteringsföretag som jobbar med konsulter och rekrytering inom inköp.
Vi sitter på Vasagatan 7a i centrala Stockholm.
Vi är ett snabbt växande företag med en spännande utveckling.
Varaktighet, arbetstid
Upp till 20%
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-30
Ange följande referens när du ansöker: Rekryteringsassistent
KontaktLena Söderberg
lena.soderberg@inkopsdesign.com 0704041880
FöretagInköpsdesign URE AB
AdressInköpsdesign URE AB
Arenavägen 41, plan 12
12177 Johanneshov
KontorsadressArenavägen 41, plan 12
Jobbnummer 4322915
Observera att sista ansökningsdag har passerat.