Rekryteringsassistent (deltid) till Barona, Göteborg
Barona Professionals AB / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Professionals AB i Mölndal,
Göteborg,
Kungsbacka,
Kungälv,
Alingsås eller i
hela Sverige Nu söker Barona en supportstjärna som har vilja och förmåga att stötta i en av våra viktigaste verksamheter - rekrytering. I rollen som rekryteringsassistent kommer du att få en bred kunskap inom kompetensförsörjning och testa på samtliga av rekryteringsprocessens delar. Det är en otroligt givande roll för dig som önskar få praktisk och värdefull erfarenhet och jobba med drivna rekryterare i en snabbrörlig och spännande bransch.
Om Barona
Barona är en nordisk pionjär inom kompetensförsörjning. Vi jobbar med bemanning, rekrytering och outsourcad kundserviceverksamhet. Vi finns med lokal närvaro i 10 länder och i Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Strömsund, Piteå och Falun. Ambitionen är att fortsätta växa och utmana vårt entreprenörskap för att bli en marknadsledande aktör i Norden.
Mer om rollen
I rollen ingår att stötta Baronas rekryterare och konsultchefer. Här blir din primära uppgift att driva rekryteringsprocesser framåt genom att stötta i till exempel annonsutformning, annonspublicering, intervjuer och referenstagning. Samtidigt kan du vid tillfällen driva egna rekryteringar, från start till mål och täcka upp för medarbetare som är frånvarande vid semester etc. Till rollen kan det även tillkomma andra sedvanliga kontorsuppgifter och uppgifter av mer administrativa slag. Du blir helt enkelt en hjälpande hand för många inom den svenska koncernen.
Detta är en rekrytering internt till oss på Barona och vi önskar att du kan starta tidig höst 2023. Omfattningen kommer att variera vecka till vecka varpå en annan huvudsaklig sysselsättning är ett krav (t.ex. studerande). Du utgår från något av våra kontor i Stockholm, Göteborg eller Malmö, men det finns en stor flexibilitet i att utföra mycket av arbetsuppgifterna på distans.
Typiska arbetsuppgifter Stötta i alla delar av rekryteringsprocessen: annonsutformning och publicering, urval, intervjuer, referenstagning, kontakt med kandidater och kunder etc.
Administrera uppgifter och avtal i vårt affärssystem
Utföra kontorsuppgifter såsom postutskick, förberedelser av personalgåvor eller liknande
Behjälplig vid förberedelser av interna personalsammankomster
Mer om dig - vår nya stjärna!
Vi söker dig som är serviceinriktad, ansvarstagande och förtroendeingivande i både kund-, medarbetar- och kandidatrelationer. Du har en stor vilja att lära dig mer om en rekryterares arbetsvardag och arbetsuppgifter och vill utvecklas inom yrket. Engagemang och framåtanda är något som vi eftersöker hos Dig!
Kvalifikationer Studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%
Gymnasieexamen och gärna pågående/avslutad högskoleutbildning
Erfarenhet från servicebranschen
Flytande kunskaper i engelska och svenska
Vad kan vi erbjuda dig?
På Barona får du vara en del av ett internationellt bolag som besitter stor kompetens där utvecklingsmöjligheterna är stora. Du erbjuds en brant utvecklingskurva och en möjlighet att arbeta med många spännande kunder och uppdrag.
Övertygad än? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Vi tar inte emot ansökningar via e-post, men för frågor kring tjänsten, kontakta HR ansvarig Camilla Arvidsson |
camilla.arvidsson@barona.seSök tjänsten idag, urval görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Barona Professionals AB (org.nr 556998-2167)
Kontakt Camilla Arvidsson
camilla.arvidsson@barona.se Jobbnummer 7919091
Observera att sista ansökningsdag har passerat.