Rekryteringsansvarig till framgångsrikt bolag på Södermalm

2Complete AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Som Rekryteringsansvarig kommer du ansvara för att bygga upp den interna rekryteringsavdelningen och sätta de rutiner och processer som behövs för att kunna jobba framgångsrikt med rekryteringar. Du kommer arbeta med rekrytering av IT-tjänster samt diverse sälj- och marknadstjänster. I denna roll kommer du ansvara för hela rekryteringsprocessen vilket kommer innebära följande:

• Kravprofilstagning med rekryterande chef
• Annonsering
• Search / headhunting
• Intervjuer
• Kvalitetssäkring / Referenstagning

Då detta är en ny tjänst, så kommer du kunna forma tjänsten till vad den kommer bli och den kan komma att utvecklas ytterligare med tiden.



Om företaget
Vår kund tillhandahåller moderna verktyg för digital kundservice. Deras molntjänster ger er bättre och mer effektiv kunddialog.

Med deras verktyg får ditt företag bättre möjlighet att lyckas med er kundservice digitalt, med de förväntningar på transparens och tillgänglighet som kunder har idag. Deras vision är att varje kunddialog ska skapa värde. I centrum för våra produkter och värderingar står tron på att alla företag har mycket att vinna på att bygga goda kundrelationer. De ser inte kundservice som en nödvändig kostnad, utan en investering i marknadsföring.

Deras kunder är främst svenska bolag, men tjänsterna finns tillgängliga på 9 språk och används av flera internationella företag. Företaget grundades 2010 och har idag 24 anställda.


Din profil
Kompetenskrav: För att trivas i rollen som Rekryteringsansvarig ser vi gärna att du har minst tre års dokumenterad erfarenhet av rekrytering och search arbete, gärna av IT-relaterade tjänster. Du har ett stort eget driv och du vet vart du hittar lämpliga kandidater till dina rekryteringsuppdrag. Vidare är du en god kommunikatör och administratör som talar svenska och engelska obehindrat. Meriterande med teknisk kunskap, men inget krav.

Personliga egenskaper: Egenskaper vi värdesätter högt är driv, initiativtagande, prestigelöshet och resultatinriktad. Vidare är du en glad och social person som gärna sprider glädje på din arbetsplats.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller margareta.meek@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-30
Ange följande referens när du ansöker: 1256
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek margareta.meek@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
4034580

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: