Rekryteringsansvarig sökes till Humana assistans!

Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 16 000 medarbetare i Sverige, Norge och Finland som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se

Humana assistans söker nu en rekryteringsansvarig med känsla för service och intresse av att arbeta med människor, med placering på vårt kontor i Göteborg.

Publiceringsdatum
2017-10-17

Dina arbetsuppgifter
Som rekryteringsansvarig med placering i Göteborg ansvarar du för rekrytering av personliga assistenter till kunder bosatta i västra Sverige.

Dina dagliga arbetsuppgifter innebär självständigt arbete med hela rekryteringsprocessen och du har kontakt med våra kunder, deras anhöriga eller arbetsledare under rekryteringens gång. Du kommer även arbeta proaktivt med att bygga upp vår vikariepool och leta upp potentiella kandidater till framtida rekryteringsbehov i form av att besöka mässor, hålla rekryteringsträffar och liknande.

Du arbetar i ett nära samarbete med våra kund- och assistentansvariga som ansvarar för att samordna personlig assistans hos våra kunder och du kommer ingå i olika team, både med samma profession

Profil
Vi söker dig som är bra på att bygga relationer, gillar att ge service och kan hitta lösningar på det mesta. Det är av stor vikt att du delar våra värdegrund: glädje, engagemang och ansvar.

Att vara serviceminded och ha kundfokus är en självklarhet då du kommer att ha mycket kontakt med våra kunder och personliga assistenter.

Du kommer att ha många rekryteringar på gång samtidig och periodvis kommer det vara hög belastning vilket ställer höga krav på flexibilitet och engagemang. Vi ser att du kan hantera arbete under tidspress och trivs med att din plan för dagen ständigt behöver ändras.

Vidare är du en duktig administratör och har ett strukturerat arbetssätt samt erfarenhet av att arbeta i datasystem. Vi ser gärna att du har utbildning inom personalområdet och/eller erfarenhet av rekrytering och bemanning. Erfarenhet av omsorgsbranschen är också ett stort plus.

På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Om du är aktuell för tjänsten kommer du få genomgå MAP och Matrigma-tester.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Start 2017-12-01 eller enligt överenskommelse.

Tjänstgöringsgraden är 100% och arbetstiden är förlagd måndag-fredag 8.00-17.00.

Sista ansökningsdag är 2017-11-16

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Vädursgatan 5
41250 Göteborg

Kontorsadress
Vädursgatan 5

Jobbnummer
3753183

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: