Rekrytering av redovisningsansvarig till Trivec
Iren Sayar / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Iren Sayar i Stockholm Vårt uppdrag:
I samarbete med Avanzera söker Trivec nu en redovisningsansvarig. Trivec erbjuder dig en intressant och bred roll i en spännande verksamhet. Din arbetsplats kommer att vara på kontoret på Södermalm i Stockholm. Tillsammans ingår du i en grupp om tre personer som bildar Trivecs ekonomiavdelning. Du rapporterar till CFO. Tjänsten är en heltidsanställning tillsvidare.
TRIVEC - Gruppen är en av Skandinaviens ledande leverantör av pc-baserade kassa-terminalsystem till restauranger och hotell.
Läs gärna mer om oss på
www.trivec.se Arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som redovisningsansvarig:
• Löpande bokföring
• Avstämningar
• Lagerredovisning
• Bokslutsarbete
• Upprätta deklaration
• Rapportering
• Vara delaktig i utvecklingsarbetet för administrativa rutiner samt utveckla och förbättra redovisningsprocesser
• Kontaktperson för revisorerna
Din bakgrund:
Kvalifikationer och erfarenhet
För att vara aktuell för tjänsten tror vi att du har ett par års tidigare erfarenhet av arbete med liknande arbetsuppgifter. Du är van vid att arbeta självständigt med det löpande redovisningsarbetet och känner dig trygg i dina redovisningskunskaper.
Personliga egenskaper
Som person är det viktigt att du har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete och att du är en starkt drivande och engagerad person. Din kommunikativa förmåga är god och som person beskrivs du som positiv och nyfiken. Vidare ser vi gärna att du är noggrann och serviceinriktad. Du arbetar på ett självgående och strukturerat sätt med förmågan och intresset att vidareutveckla processer och arbetsrutiner.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/Avanzera Ansökan
Vid den här rekryteringen samarbetar Trivec med Avanzera. För mer information om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Iren Sayar via telefon: 070-090 54 92 eller mail:
iren.sayar@avanzera.se Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-02-07ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-07
Ange följande referens när du ansöker: 876
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIren Sayar
iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492
FöretagIren Sayar
AdressIren Sayar
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 3307123
Observera att sista ansökningsdag har passerat.