Rekrytering av medarbetare inom säljsupport!
Studentkraft AB / Kontorsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Studentkraft AB i Malmö,
Lund,
Trelleborg,
Landskrona,
Eslöv eller i
hela Sverige För kunds räkning, söker vi nu dig som brinner för administration och service!
Vår kund, som verkar inom kemisk distribution, behöver nu förstärka sin avdelning med ytterligare en medarbetare inom säljsupport.
Ditt nya jobb:
Som medarbetare inom säljsupport kommer du övergripande ansvara för att:
• Registrera inkommande order
• Bevaka att företaget får ordererkännande/leveransbesked
• Inköpsbevakning
• Assistera säljavdelningens olika verksamhetsområden.
Vem är du?
Du som söker denna tjänst har tidigare erfarenhet av och trivs i en roll med daglig kundkontakt. Vidare är du social och kommunikativ till din karaktär samt flexibel. Noggrannhet och envishet är nödvändiga personliga egenskaper för denna tjänst . Du har tidigare erfarenhet av något större affärssystem, exempelvis Movex. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet, särskilt i Excel samt goda kunskaper i engelska. Meriterande för detta uppdrag är kunskaper i Lotus Notes.
Tjänsten är placerad i Limhamn.
Intresserad? Vi kommer att arbeta med löpande urval i detta uppdrag och ser därför att du skickar in din ansökan så fort som möjligt till:
saljsupport@studentkraft.seHar du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Linda Billstrand, 040-661 39 98 alt. 0708-18 38 76
Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2007-10-03Anställningstyp/arbetstiderRekrytering, heltid.
ErsättningFast lön
KontaktLinda Billstrand, 040-661 39 98, 0708-18 38 76, Konsultchef
Så ansöker duVi tar emot ansökan via epost:
saljsupport@studentkraft.seFöretagStudentkraft AB
Stora Nygatan 63
21422 MALMÖ
Telefonnummer: 040-661 39 90
Mer information på
http://www.studentkraft.seKontorsadressStora Nygatan 63
Malmö
Jobbnummer 13802
Observera att sista ansökningsdag har passerat.