Rekrytering av ekonomiassistent till H&H Group AB
Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Avanzera rekryterar nu en driven och ambitiös ekonomiassistent för vår kund H&H Group AB; som är en ledande kommunikationsrådgivare med huvudkontor i Stockholm. Som ekonomiassistent hos H&H Group kommer du främst ansvara för leverantörsreskontran och utläggssystemet. Du tillhör ekonomigruppen och har ett nära samarbete med ditt team. Rapportering sker till redovisningschefen. Omfattning: Heltid.
Vill du fortsätta att utvecklas i din roll som ekonomiassistent och ser fram emot att göra det i en av Nordens största kommunikationskoncerner som befinner sig i en stark expansiv fas är detta tjänsten för dig!
Du erbjuds:
Du kommer att erbjudas ett roligt och omväxlande arbete i en stimulerande miljö på H&H Group ABs kontor på Sveavägen 20 i Stockholm. Dina framtida kollegor är ett glatt gäng som brinner för ekonomi och har en hög servicenivå. Här finns stora utvecklingsmöjligheter för den som vill.
Mer om H&H Group AB:
H&H Group AB samlar Sveriges främsta kommunikationskompetens i 12 ledande byråer: Hallvarsson & Halvarsson, Intellecta Corporate, Comprend, Jung, Creo, Hilanders, Bysted, Unreel, Tomorrow, Springtime, Consilio och Involve. I gruppen arbetar mer än 470 konsulter med att bistå kunder i över tio länder från våra kontor i Stockholm, Malmö, London, Lissabon och Shanghai. För mer information se Halvarssongroup.com.
Arbetsuppgifter:
I rollen som ekonomiassistent får du möjlighet att:
• Ansvara för den dagliga leverantörsreskontran
• Ansvara för utläggssystemet Skovik
• Ansvara för löpande bankavstämningar
• Ansvara för arkivet och se till att allt arkiveras korrekt
• Vara behjälplig med faktureringen, kundkrav samt projektredovisning vid behov
• Vara behjälplig med diverse ekonomirelaterade frågor
Din bakgrund:
Kvalifikationer och erfarenhet:
Vi tror att du som söker har ett par års erfarenhet av arbete inom leverantörsreskontran. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i Excel. Har du erfarenhet av ekonomisystemen Rexor eller Marathon alt lönesystemet Agda är det meriterande men ej ett krav. Din engelska bör vara god, både muntligt och skriftligt.
Dina personliga egenskaper
Som person söker vi dig som är kundfokuserad, har ett driv samt mycket gott ordningssinne. Du är noggrann, strukturerad, nyfiken och ansvarsfull. Du är prestigelös, serviceinriktad och tycker om att hjälpa andra. Det är viktig att du är en teamspelare och vill bidra med positiv energi. Vi är ett glatt gäng och ser gärna att du har nära till skratt.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/Avanzera Ansökan
Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.
Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Anna Kalzén på telefonnummer 0700-905 491 eller
anna.kalzen@avanzera.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-12-28ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 973
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Kalzén
anna.kalzen@avanzera.se 0700-90 54 91
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 3876984
Observera att sista ansökningsdag har passerat.