Reklamationshanterare till Exoneural Network
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
2023-04-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Reklamationshanterare till Exoneural Network" (publicerad 2023-05-02) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-04-06Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Exoneural Network har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetExoneural Network AB utvecklar, tillverkar och säljer EXOPULSE Mollii Suit, en dräkt för neuromodulering, som lanserades som medicinsk utrustning på den europeiska marknaden i slutet av 2012. Exopulse Mollii Suit är ett medicintekniskt hjälpmedel för att minska kronisk smärta och muskelspänningar för att öka rörelseförmågan hos personer med exempelvis cerebral pares, stroke eller multipel skleros. Bolaget grundades av Fredrik Lundqvist 2009, skapare av betaversionen av Mollii-dräkten och fick senare sällskap av Nicolas Loren Abboud, far till en dotter med cerebral pares och som upplevt en livsomvälvande resa tack vare EXOPULSE Mollii Suit.
Teamet bakom Exoneural Network arbetar målinriktat med innovation och utveckling av klädesplagg för neuromodulering. Syftet är att kunna eliminera kronisk smärta, underlätta muskelkontraktion och kontroll samt förbättra rörlighet. Exoneural Network vill bidra till att ge alla möjlighet att leva ett värdigt, autonomt och smärtfritt liv i rörelse.
Dina arbetsuppgifterI rollen som reklamationshanterare hos Exoneural Network ansvarar du och hanterar företagets inkommande reklamationsärenden. Du ansvarar för att ta emot returer och göra kontroller på produkterna. Du genomför efterforskning, bland annat genom att gå igenom data och dokumentation för att komma underfund med orsakerna till avvikelserna. Du driver självständigt de reklamationsärendena du tar dig an, men har även kollegor att konsultera vid behov, så som vid mer omfattande avvikelser. Det är din uppgift att hålla struktur, ordning och reda samt administrativt ansvara för samtliga delar inom reklamationshanteringen.
Därtill ansvarar du för testning/kvalitetskontroll av produkterna, vilket sker metodiskt i en steg-för-steg process utifrån ett protokoll.
I rollen har du kontakt med leverantörer samt distributörer och direktkunder gällande reklamationer och returer. Dina kontaktytor utgår bland annat från Norge, Estland och Tyskland och de interna dokumenten är skrivna på engelska vilket innebär att du behöver ha mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet av administration och/eller handläggning, det är starkt meriterande om du har erfarenhet av reklamationshantering.
• Obehindrade kunskaper i engelska
• Goda kunskaper i Officepaket och generell systemvana.
• Tekniskt intresse
Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur som trivs i en roll där du får ta egna initiativ. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Vidare är det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv. Som person är du hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Bergshamra, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Janina Bohlin
janina.bohlin@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7634291
Observera att sista ansökningsdag har passerat.