Reklamationsansvarig

Qall Telecom AB / Kontorsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qall Telecom AB i Nacka, Västerås, Norrköping, Enköping, Sundbyberg eller i hela Sverige

Vad erbjuder vi?
Under våra tre år i branschen har 10 000 företagare anslutit sig till oss. Vi arbetar ständigt med att utveckla vår kundservice för att vara effektiva, raka och uppskattade som möjligt. Våra kunder kommer till oss för de erbjudanden vi har och stannar för den goda service de får.
Som reklamationsansvarig har du mycket att säga till om, stora utvecklingsmöjligheter och ett uppfriskande, varierat jobb. Tjänsten är under ständig utveckling och det innebär att du hart möjligheter att påverka rutiner och upplägg.
Vi som jobbar hos Qall Telecom är unga, hungriga och måna om det gemensamma bästa.
Hos Qall Telecom kommer du att trivas!
Vem är du?
Du är noggrann, energisk och effektiv. Du gillar utmaningar och du brinner för kundkontakt. Du är stark och bestämd men också öppensinnad och lyhörd för människors behov.
Vad har du för erfarenhet?
Du arbetar eller har arbetat med reklamationshantering i telecombranschen och har mycket erfarenhet av kundhantering.
Det är en fördel om du har haft en ledande position som teamleader eller dylikt. Det är också positivt om du har utbildat personal inom kundhantering.
Låter detta som en kul utmaning för dig? Kontakta oss!

Publiceringsdatum
2010-07-29

Arbetstider och omfattning
Heltid, 08-17.

Ersättning
Fast lön.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-08-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Qall Telecom AB

Adress
Qall Telecom AB
BOX 2024
13102 NACKA

Jobbnummer
701285

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Qall Telecom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qall Telecom AB: