Regionsansvarig- Gävle

Personalstrategerna AB / Administratörsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalstrategerna AB i Gävle, Sandviken, Söderhamn, Avesta, Falun eller i hela Sverige

Personalstrategerna är ett auktoriserat företag som finns i hela Sverige med ca 50 kontor och 170 anställda. Vi erbjuder arbetsmarknadstjänster och omställning bl.a. Program till Nytt Jobb till offentliga och privata kunder samt fackliga organisationer, förstärkt arbetsträning & rehabilitering, rekrytering & bemanning, starta eget utbildning & rådgivning.
Hos oss finns många kompe­tenser samlade bl.a. arbetsterapeuter, psyko­loger, resursvägledare. Årligen utvecklar vi ca 11 000 personer som identifierar sina styrkor och ser sina möjligheter.

Gillar du att ha roligt på jobbet? -Då är vi företaget för dig!

Vi söker dig som vill vara med och vidareutveckla PersonalStrategerna till en ledande leverantör av våra tjänster. Vi står för en företagskultur där många bollar i luften är vardagen. Vi delar med oss av framgångar och motgångar i ett klimat som är högt i tak. Därmed söker vi dig som vill arbeta hårt för att vi och du ska nå verksamhetens mål.

En Regionansvarig på Personalstrategerna arbetar med hela verksamhetens bästa i fokus.

Som person är du prestigelös, flexibel och professionell. Rollen innefattar snabba förändringar, tydlig kommunikation och stort ansvar i den dagliga driften. Förutsätter det att du är en god problemlösare som ser möjligheter i stället för hinder. Du är kontakten och ansiktet utåt i din region så vi söker dig som är utåtriktad och gillar att stå i händelsernas centrum.

Fysisk närvaro på respektive kontor är en viktig faktor. Ditt ansvar blir att leda och entusiasmera medarbetare genom att tillhandahålla utbildningar, uppföljningar och kvalitetssäkra våra processer och säkerställa att dessa levereras med hög kvalitet.

Du ska gilla ordning och reda då en del av tjänsten är administrativ i form av rapportering av volymer, rekrytering samt resultatrapportering till företagsledning.

Din personlighet är orädd inför nya kontakter och du ska stimuleras av försäljning och att knyta nya affärsrelationer. Att serva befintlig kund lokalt med införsäljning av våra avtal är en del i ditt ansvar.

Har du drivit egen verksamhet eller jobbat som företagskonsult är det meriterande.

Din geografiska placering är till viss del flexibel, lämpliga bostadsort är exempelvis Gävle.

Kvalifikationer för tjänsten är:

• Minst 1 års erfarenhet av ledning och styrning.
• Adekvat högskoleutbildning
• Körkort och egen bil.
• Erfarenhet från arbetsmarknadstjänster eller bemanning är starkt meriterande.

Hos PersonalStrategerna ger vi dig möjligheten till såväl professionell som personlig utveckling! Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan i form av ett CV och personligt brev till nedan mailadress senast 2013-10-31.

Din ansökan behandlas självklart konfidentiellt.

Eventuella frågor besvaras av Mathias Agocs

Tel:0761-810 806

Mail: mathias.agocs@personalstrategerna.se

Publiceringsdatum
2013-10-02

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-10-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mathias Agocs

Företag
Personalstrategerna AB

Adress
Personalstrategerna AB
Fristadstorget 8A
63220 Eskilstuna

Jobbnummer
1667623

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalstrategerna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalstrategerna AB: