Regionsansvarig med fokus nykundsbearbetning till Bravuras Göteb
Bravura / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.
Publiceringsdatum2013-02-01FöretagetBravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag som funnits sedan 2008. Bravura har idag kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Göteborgskontoret öppnade i april 2012 och har fyra medarbetare, vi söker nu en ledare till kontoret med god vana av nykundsbearbetning inom tjänsteförsäljning. Som anställd på Bravura får du vara en del av en ung, driven och ambitiös arbetsplats.
Dina arbetsuppgifterSom regionsansvarig är ditt huvudfokus att bygga upp Bravuras kundstock i Göteborg tillsammans med de två Account Managers som idag arbetar på kontoret. Du ansvarar för att möten bokas och utförs samt för kvalitetssäkring av kontorets försäljnings- och leveransarbete. Rollen innebär personalansvar för fyra personer, varav två arbetar som rekryterare respektive rekryteringsassistent. Du rapporterar till VD, Sales Manager samt HR Manager och du ingår i Bravuras ledningsgrupp. Förutom resultat- och personalansvar har du även en egen försäljningsbudget och du förväntas vara en motor för att driva in nya kunder till kontoret.
Bravura har ett uttalat mål om tillväxt för hela organisationen och för Göteborgskontoret, denna tillväxt är till stor del beroende av ditt arbete med kontoret, vi tror att du som söker ser det som en stimulerande och rolig utmaning samt att du är beredd att arbeta hårt för att nå ditt och kontorets mål. Vi erbjuder alltså en ordentlig utmaning och en utvecklande roll i ett framåt och växande ungt företag!
Kvalifikationer• Akademisk utbildning
• Minst 1-2 års erfarenhet av tjänsteförsäljning inom B2B, alternativt erfarenhet från arbete som kontorschef, rekryterare eller liknande inom bemanning/rekrytering
• Erfarenhet från någon form av ledande befattning, i arbetet eller genom idrottsengagemang
• Vana att arbeta mot mål och med målstyrning
• Vana av arbete i säljstödssystem/affärssystem
• Idrottsbakgrund (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Dina personliga egenskaperSom person är du engagerad, driven, målfokuserad och uthållig. Din ledarstil präglas av en tydlig men öppen kommunikation och du är genuint intresserad av andra människor.
Vi lägger mycket stor vikt vid din personlighet i urvalsprocessen.
Övrig information:
Start: Våren 2013
Plats: Gårda, Göteborg
Lön: Fast lön + provision
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Sökord: Bemanning, rekrytering, säljare, Account Manager, Göteborg.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-02
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHanna Mikaelsson
FöretagBravura
AdressBravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm
Jobbnummer 1455005
Observera att sista ansökningsdag har passerat.