Regionchefsassistent till aktör inom finans- och banksektorn
AB Söder & Co Consulting / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Söder & Co Consulting i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige AB Söder & Co Consulting
Publiceringsdatum2014-02-22Om företagetSöder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och personaluthyrningsföretag och har lång erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människorna skillnad.
Årligen utses färre än 0,5 procent av alla Sveriges aktiebolag till Gasellföretag av Dagens Industri. Det är med glädje vi kan meddela att Söder & Co har blivit utnämnt till Gasellföretag 2013.
Om företagetVår kund verkar inom bank- och finanssektorn och tjänstens placering är i Göteborg.
ArbetsuppgifterVi söker nu till vår uthyrningsverksamhet en Regionchefsassistent. I rollen som chefsassistent kommer du att ha många kontaktytor såväl externt som internt.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Assistera Regionchefen med externa och interna kontakter och planera, prioritera, arrangera samt delta vid möten.
• Strukturera upp Regionchefens kalender och vara Regionchefens stöd.
• Hantera planering, agendor och protokoll i samband med ledningsgruppsmöten och andra mötesforum i regionen.
• Sedvanliga administrativa arbetsuppgifter.
• Kundkontakter.
ProfilRollen ställer stora krav på dina organisatoriska färdigheter och ett kundorienterat förhållningssätt. Det är därför viktigt att du sen tidigare har bred erfarenhet av administrativt arbete, gärna som VD-assistent och/eller assistent för ledningsgrupp. Du arbetar strukturerat och är noggrann. Du har förmåga att arbeta i ett högt tempo och drivs av att leverera bästa möjliga service och kvalitet. Som person är du en problemlösare som kan hantera det mesta. Du håller huvudet kallt även i de mest stressade situationer och har ett sinne för ordning och reda. Du är även utåtriktad, flexibel och kommunikativ. Du agerar med hög integritet och servicekänsla oavsett situation och sammanhang. Du har god datavana och hanterar Outlook utan problem. Tjänsten ska tillsättas omgående och vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.
Har du frågor så är du välkommen att kontakta:
Lina Friberg 0760-50 20 57 eller Niklas Niklasson Ekeblad 0733-43 41 11.
Ansökan registreras via
www.soderco.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-05
Ange följande referens när du ansöker: 720
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLina Friberg 0760-50 20 57
Niklas Ekeblad 0733-43 41 11
FöretagAB Söder & Co Consulting
AdressAB Söder & Co Consulting
Huvudkontor, Druveforsvägen 29
50433 Borås
Jobbnummer 1788305
Observera att sista ansökningsdag har passerat.