Redovisningsekonom till fastighetsbolag i Mölndal
Ogunsen AB (publ) / Redovisningsekonomjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Till vår trevliga kund inom fastighetsbranschen söker vi nu en redovisningsekonom till ett konsultuppdrag på fem månader med möjlighet till förlängning. Önskvärd start är i slutet på augusti. Tjänsten är på hel eller deltid och kan anpassas efter önskemål.
Arbetsuppgifter och vem vi söker
Som redovisningsekonom kommer du att ansvara för ett tjugotal bostadsrättsföreningar, där du arbetar med löpande bokföring, skatter, deklarationer, lånehantering, arvoden, utlägg, budgetarbete och bokslut. Det löpande ekonomiarbetet sker i Agresso och årsboksluten görs i Capego.
Då du i din roll har en rådgivande funktion i ekonomiska frågor mot dina kunder söker vi dig som förstår vikten av service och som är kommunikativ och pedagogiskt lagd. Vidare är du en initiativtagande lagspelare som är noggrann i ditt arbete och håller dina deadlines. Du är inte främmande för att hugga i där det behövs.
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomi och med några års erfarenhet av löpande bokföring och bokslutsarbete. Erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande. Goda kunskaper i svenska är ett krav och du behöver även känner dig trygg i engelska.
Publiceringsdatum2023-08-02Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-4715907. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Kontakt Frida Dalevik
frida.dalevik@sjr.se 0702-071131 Jobbnummer 8001048
Observera att sista ansökningsdag har passerat.