Redovisningsassistent

Arena Personal Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vi söker nu för kunds räkning en redovisningsassistent som kan arbeta 2-3 dagar i veckan, 8 timmar per dag med start i januari vecka 2. Tjänsten är flexibel då det går att sprida ut dessa timmar på flera dagar.
Som redovisningsassistent arbetar du med att hjälpa till vid bokslut, bokföring, momsfrågor etc. Du kommer ingå i en arbetsgrupp på sju personer hos vår kund i centrala Varberg.

Din profil
• Högskoleutbildning inom redovisningsekonomi eller annan ekonomisk utbildning med erferenhet av bokföring
• Erfarenhet av arbete med bokföring, bokslut och momsfrågor
• Meriterande är om du har arbetat i VISMA

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2018-12-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-18
Ange följande referens när du ansöker: 6423
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Rading sofia.rading@arenapersonal.com 0708633060

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Odinsgatan 13
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 13

Jobbnummer
4520216

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: