Receptionist vikariat Stockholm

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-11-21

Om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av arbete i receptionen? Gillar du att ge förstklassig service och är en fena på administration? Då kan detta jobb vara något för dig. Vi söker nu en person för ett vikariat från och med början på januari till mitten på mars där man arbetar heltid i receptionen hos vår kund.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist ingår varierande arbetsuppgifter inom service, kontor och administration. För denna roll är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av administration och av fakturering.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter i denna tjänst är:

• Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
• Hjälpa ekonomiavdelningen med fakturahantering
• Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
• Göra ärenden, planera interna konferenser och event
• Posthantering, resebokningar och annan administration
• Sköta inköp av kontorsmaterial, mat och fika
• Ansvara för att kontorets lokaler är representativa

Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av service
• Kunskaper i Microsoft Office
• Behärskar det svenska och engelska språket, både i tal och skrift
• Erfarenhet av administration

Övrig information
KFX HR-partner är ett väletablerat bemanning- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Med ett brett nätverk och stort engagemang kan vi erbjuda intressanta och spännande tjänster inom områden som service, administration, ekonomi och HR.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande för att matcha mot befintliga och kommande uppdrag. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Madeleine Ranström på Madeleine.Ranstrom@kfx.se.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8278919

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: