Receptionist Tll Ett Attraktivt Reseföretag

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist.Vår kund är ett framgångsrikt och attraktivtreseföretag. Kontoret ligger centralt i Stockholm i ljusa härliga lokaler.I rollen som receptionist kommer ansvara för receptionen så som att välkomna besökare, svara i telefon, förbereda inför möten och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Du kommer att arbeta självständigt och team med andra kollegor. Tjänsten är på heltid måndag till fredag, sedvanliga kontorstider.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.

Publiceringsdatum
2018-10-15

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Välkomnabesökare
• Växelhantering
• Förbereda inför möten ochunder möten
• Kontakt med leverantörer och bud
• Administrativa uppgiftertillexempel att tillverka passerkort
• Uppbackning åt övrigaavdelningar när behov finns

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist
• Har god administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet
• Är positiv, lösningsfokuserad och prestigelös
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat

Det är meriterande om du:

• Är teknikintresserad

Som person är du positiv, stresstålig och flexibel. Du är serviceinriktad, driven och lösningsorienterad samt prestigelös.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Örtenmark Nilsson matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4403121

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: