Receptionist till vårt nya huvudkontor i Kista
Onninen AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Onninen AB i Stockholm,
Solna,
Sollentuna,
Eskilstuna,
Västerås eller i
hela Sverige Onninen erbjuder grossist-, logistik- och distributionstjänster inom belysning, eldistribution, gas, industri, kyla och AC, telekom, transmission, VA och VVS. Våra kunder representeras främst av entreprenörer och installatörer, industriföretag, energibolag samt återförsäljare. I Sverige har företaget ca 280 anställda runt om i landet. Onninen AB är ett helägt dotterbolag till Onninen OY. Koncernen bedriver verksamhet i 8 länder
Onninen söker en receptionist till vårt nya huvudkontor som kommer att vara placerat i Kista/Akalla. Tjänsten är en ny inrättad tjänst. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att sköta receptionen och välkomna och ta hand om våra besökare till vårt huvudkontor. Du kommer att bistå våra chefer med att boka konferenslokaler och se till att de är iordning inför mötet. I arbetet ingår även posthantering och att lägga ut information och uppdatera vårt intranät och andra enklare administrativa arbetsuppgifter.
Organisatoriskt kommer tjänsten att tillhöra HR-avdelningen. Där ingår du i ett team som idag är fyra personer varav tre är placerade på vårt administrativa center i Örebro.
Vi söker dig som tidigare har arbetat med service och administration. Goda kunskaper i Microsoft Office och meriterande är om du har arbetat med intranät eller hemsidor. Onninen är ett internationellt företag så vi ser gärna att du har goda kunskaper i engelska, både tal och skrift.
Du som söker är utpräglat serviceinriktad och professionell i din yrkesroll. Du ska vara bra på att organisera och kunna arbeta självständigt. Vidare är du ansvarsfull, initiativrik, och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt.
Onninens värdeord är Ansvar, Samarbete, Ständig förbättring och Entreprenörskap och också detta söker vi i vår nya medarbetare.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
För oss på Onninen är det viktigast att hitta personer med rätt kompetens och personliga egenskaper för varje tjänst. Därför välkomnar vi alla sökande som uppfyller våra krav oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund.
Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 3/11-13. Urval sker löpande.
Vid frågor om tjänsten kontakta HR-Chef Ann-Helen Andersson på tfn: 076-133 32 50. Vid frågor om rekryteringsprocessen kontakta HR-löneadministratör Sandra Eliasson på tfn: 019-603 30 17
Publiceringsdatum2013-10-17Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-03
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOnninen AB
AdressOnninen AB
Sundbybergsvägen 9
17173 Solna
Jobbnummer 1679042
Observera att sista ansökningsdag har passerat.