Receptionist till Rustas huvudkontor i Upplands Väsby
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Järfälla,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och outsourcing inom främst kontor och administration. Vi riktar oss mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor med hög arbetsmoral.
Vi levererar alltid högsta, möjliga service och ställer därför stora krav på våra ambassadörers flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. I gengäld erbjuder vi en stimulerande och rolig arbetsmiljö med varierande uppdrag som ger en bred erfarenhet av arbetsmarknadens olika branscher.
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Denna tjänst är på heltid i 3 månader med eventuell förlängning med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN:
Nu söker vi en receptionist till Rustas huvudkontor. De sitter i ljusa moderna lokaler i Upplands Väsby. Du kommer arbeta i deras reception med sedvanliga receptionsuppgifter och tjänsten är på heltid. Du arbetar måndag till fredag 8.00-17.00. Man jobbar i team på två heltid och en på deltid. Den här tjänsten är perfekt för dig som vill jobba med service på ett familjärt företag där trivseln sätts i fokus både bland kollegor och besökare.
OM FÖRETAGET:
Rusta vill att kunderna ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos dem. Rusta gör det lätt för människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Sortimentet är brett och kretsar kring livet hemma. De erbjuder produkter inom säsong, inredning, DIY (Do It Yourself) och förbrukning, både för hemmets ute- och innemiljöer.
Det första varuhuset öppnades 1986 av entreprenörerna Anders Forsgren och Bengt-Olov Forssell som fortfarande är företagets huvudägare. Rusta har i dag 87 varuhus i Sverige, 19 i Norge och 2 i Tyskland. Affärsmodellen bygger på enkelhet i verksamheten, centrala inköp utan mellanhänder och effektiv distribution. Detta i kombination med ett volymbaserat sortiment och ett tydligt kunderbjudande möjliggör för dem att hålla priserna nere - något som har varit deras drivkraft ända sedan starten 1986.
Arbetsuppgifter:
• Växelhantering.
• Beställa visum.
• Boka resor.
• Göra matbeställningar.
• Ta emot leveranser och besökare.
• Tillsammans med de andra receptionisterna ta hand om den dagliga driften av kontoret i allmänhet.
•
VI SÖKER DIG SOM:
• Serviceminded, framåt, positiv och strukturerad samt att man har öga för detaljer.
• Erfarenhet ifrån reception och service.
• Kan uttrycka sig väl på både svenska och engelska i tal och skrift.
• Goda kunskaper i outlook och officepaketet.
•
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-09-28ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
BOX 272 44
10253 Stockholm
KontorsadressBOX 272 44
Jobbnummer 3723211
Observera att sista ansökningsdag har passerat.