Receptionist till företag inom el-teknik
Hero AB / Receptionistjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Vallentuna,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-04-01FöretagetNu söker Hero en receptionist med en god känsla för service till vår kund som är en av Sveriges största grossister inom bland annat belysning, hushållsmaskiner och el-material. Företaget har ca 700 anställda runt om i landet och ingår i en global koncern. Vår kund står för förstklassig service och teknisk expertis, något som genomsyrar verksamheten och bidrar till en ambitiös och vänlig atmosfär. Tjänsten är placerad på huvudkontoret i norra Stockholm. Brinner du för service och gillar bredden i receptionistrollen kan detta vara tjänsten för dig!
Om jobbet:
Som receptionist är du företagets ansikte utåt och ansvarar tillsammans med en kollega för att erbjuda både externa och interna besökare förstklassig service. Du kommer främst att:
• Ta emot besökare
• Hantera växeln
• Ansvara för inkommande och utgående post
• Sköta lättare fakturahantering och inköp
Andra uppgifter som förekommer kan röra allt från att kontakta fastighetsskötare, förbereda inför events eller utbildningar till att sälja smörgåsar. Du kommer även att hjälpa dina kollegor på kontoret vid behov.
Möjligheter:
Du får chansen att komma in i ett stort företag med många möjligheter. Vill du arbeta i en trevlig, social miljö och trivs i en roll där service är a och o så är detta ett uppdrag för dig!
KvalifikationerI aktuell tjänst så lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att passa in i rollen som receptionist ska du vara en serviceinriktad och kommunikativ person. Du trivs i en roll som innefattar både service och administration. Då rollen är bred och innefattar ett flertal olika arbetsuppgifter som löper parallellt är det viktigt att du är strukturerad och flexibel. Från tidigare arbeten har du fått erfarenhet av kundkontakt och telefonväxel. Du ska även ha goda kunskaper i engelska och en avslutat gymnasial utbildning.
Arbetstider, omfattning och tillträde:
Tjänsten är på heltid under kontorstider. Uppdraget sträcker sig minst fram till årsskiftet med tillträde så snart som möjligt beroende på tillgänglighet. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och jobba ute hos vår kund.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på "ansök" nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Karolina Hedenström på telefon 08-684 252 32
Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning till slutet av dec 2015
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarolina Hedenström
FöretagHero AB
AdressHero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm
KontorsadressLiljeholmstorget 7 11763 Stockholm
Jobbnummer 2231340
Observera att sista ansökningsdag har passerat.