Receptionist till företag centralt i Stockholm

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
2025-01-21


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad och lösningsorienterad person som älskar att skapa trivsel och ordning? Har du erfarenhet av reception eller kundtjänst och trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu en receptionist till en coworking-inspirerad verksamhet centralt i Stockholm!
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 6månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företagetDet finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Publiceringsdatum
2025-01-21

Om företaget
Du får reda på vilket företag det är senast på en intervju.

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist är du verksamhetens ansikte utåt och spelar en nyckelroll i att skapa en trivsam och professionell atmosfär. Du välkomnar besökare och hyresgäster med ett vänligt leende, hanterar inkommande telefonsamtal och e-post samt ansvarar för besöksregistrering och posthantering. Utöver detta bokar och administrerar du mötesrum och gemensamma utrymmen, sköter enklare ekonomiuppgifter som fakturahantering och kvittoredovisning samt samordnar med städning, teknik och andra serviceleverantörer.
Du ser också till att receptionen och gemensamma ytor alltid är i toppskick, hanterar enklare IT-relaterade frågor som Wi-Fi-support och utskrifter, och bidrar till en trygg arbetsmiljö genom att följa säkerhetsrutiner och agera som kontaktperson vid incidenter. En annan viktig del av ditt arbete är att bygga och underhålla relationer med hyresgäster och skapa en trivsam och inkluderande atmosfär i verksamheten.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Avslutad gymnasial utbildning
arbetslivserfarenhet som receptionist eller kundtjänst
God dator- och systemvana

Som person är du serviceinriktad och lösningsorienterad med ett naturligt fokus på att ge ett professionellt och vänligt bemötande. Du har en stark organisatorisk förmåga och är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt. Din kommunikativa förmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift, är mycket god. Du är flexibel och proaktiv i att identifiera och lösa problem innan de eskalerar, och du arbetar självständigt och tryggt i en snabb och dynamisk miljö.
Övrig information
Start: OmgåendePlats: OdenplanLön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-07-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803), https://www.bravura.se

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Janina Bohlin
janina.bohlin@bravura.se

Jobbnummer
9116377


Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: