Receptionist till Business Center sökes till fastighetsbolag!

Framtiden AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du vara ansiktet utåt på storstadsregionernas ledande fastighetsbolag? Är du stresstålig samtidigt som du har ett öga för detaljer?
Sök då jobbet som receptionist, redan idag!


Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att bemanna vår kunds Business Center, och ha arbetsuppgifter som att:

• Ta emot besökare
• Hantera inkommande och utgående post samt postutdelning via postfacken
• Ingå i teamet som hanterar telefonväxeln för samtliga kontor runt om i landet
• Ansvara för att det är rent och snyggt vid allmänna utrymmen såsom kök och konferensrum
• Bokning av konferensrum
• Hantera konferensrummens AV utrustning
• Beställning av lunch och kontorsmaterial
• Praktiska uppgifter såsom exempelvis hantering av blommor
• Frukostansvarig en gång/månad
• Visning av kontorshotellet för intressenter, samt delaktig och behjälplig vid diverse event och hyresgästaktiviteter


Om företaget
Vår kund bedriver fastighetsverksamhet i Göteborg, Stockholm och Skåne. Dem förvärvar fastigheter med utvecklingspotential, utvecklar projekt och förvaltar på traditionellt sätt. Företagets entreprenörsanda, långsiktighet och kundfokus präglar alla delar av verksamheten.

Fastighetsbeståndet består av cirka 160 fastigheter med bostäder och kommersiella lokaler för kontor, butiker, verkstäder och lager. Bolaget har lokalkontor som ansvarar för fastigheterna i respektive region i Stockholm, Göteborg och Malmö med områdeskontor i Landskrona och Hässleholm.

Gemensamma funktioner såsom ledning, marknadsföring, ekonomi och övrig administration finns på huvudkontoret i Göteborg.

Din profil
Vi söker en prestigelös, engagerad och positiv person som brinner för service!

Att vara ansvarstagande, självständig och ha hög integritet och samtidigt ha en hjälpsam grundinställning är andra viktiga egenskaper.

Som receptionist behöver du kunna hantera flera uppgifter samtidigt vilket kräver stresstålighet och flexibilitet. Det är också viktigt att ha ett öga för inredning och detaljer.

Skallkrav:
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet

Meriterande:
• B-körkort och egen bil
• Tidigare arbetserfarenhet inom reception


Om oss
Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående
Placeringsort: Göteborg
Omfattning: 100%
Lön: Enligt gällande kollektivavtal

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-08-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-31
Ange följande referens när du ansöker: 17225
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Rydin amanda.r@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
4280489

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: