Receptionist på heltid till internationellt bolag
Professional Consulting / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Professional Consulting i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungsbacka,
Ale eller i
hela Sverige Professional Consulting
Är du ordningsam och strukturerad? Har du erfarenhet av att jobba med administration och service? Då kan denna långsiktiga receptionisttjänst vara intressant för dig!
ProfessionalConsulting söker nu efter en receptionist till en av våra kunder i centrala Göteborg. Företaget är ett internationellt bolag och söker nu en ny receptionist som ska fungera som ett administrativt stöd till hela kontoret med sina ca 80 medarbetare. I arbetsuppgifterna kommer det bland annat att ingå:
• Ta emot besökare
• Sköta viss administration så som att skicka och ta in offerter, reseräkningar m.m.
• Gör diverse kontorsmaterialsbeställningar och ha kontakt med leverantörer
• Fixa med telefon och datorer för nya kollegor. Ska kunna göra vissa enklare konfigurationer av datorerna.
• Sköta posthanteringen och paket, ta hand om kaffemaskin och ha kontakt med hyresvärden
• Övriga förekommande administrativa uppgifter
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och tillsvidare. Det vill säga att du kommer vara anställd som konsult hos ProfessionalConsulting men arbeta på plats hos vår kund, tjänsten inleds med 6 månaders provanställning. För rätt person finns på sikt möjlighet att bli övertagen till vår kund. Arbetet sker på vardagar under kontorstid och kontoret är beläget i de centrala delarna av Göteborg. Starten är planerad till mitten av mars 2014.
För denna tjänst söker vi dig som trivs med att ge service till kunder och kollegor samt har en god administrativ förmåga. För tjänsten krävs att du har:
• Minst ett års erfarenhet av motsvarande arbete
• God datavana, särskilt av Excel
• God engelska och svenska i tal och skrift
• God förmåga att strukturera upp arbetet
• En långsiktig syn på uppdraget och har möjlighet att börja omgående
De personliga egenskaper som krävs för att passa för tjänsten är
• Ett positivt förhållningsätt
• Personlig integritet
• Förmågan att ta egna initiativ
Verkar jobbet intressant? Passar beskrivningen in på dig? Sök då tjänsten omgående då urval ser löpande och tillsättning är planerad under mars månad.
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på
www.professionalconsulting.se redan idag!
Publiceringsdatum2014-03-03Arbetstider och omfattningHELTID
ErsättningFast lön enligt avtal
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagProfessional Consulting
AdressProfessional Consulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm
Jobbnummer 1796187
Observera att sista ansökningsdag har passerat.