Receptionist På Deltid - Tyresö

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
2019-04-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist På Deltid - Tyresö" (publicerad 2019-05-03) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker nu enreceptionist till vår kund som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en receptionist till vår kund som är ett livsmedelsföretag. Företaget är en av Sveriges mest älskade produkter och säljs över hela landet. Kontoret är beläget i Tyresö, södra delen av Stockholm.I rollen som receptionist kommer du bland annat att ansvara för att ta emot besökare, växel- och mejlhantering, hålla rent och prydligt på kontoret, kontakt med leverantörer och bud. Tjänsten är pådeltid och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-12:00 med viss flexibilitet. Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid och gillar att ha varierande arbetsuppgifter.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd hos oss och uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2019-04-29

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:

• Välkomna besökare
• Växel- och mejlhantering
• Posthantering
• Hantera inköp och beställningar av lunch/fika
• Förbereda inför möten
• Ansvara för butiken
• Kassahantering
• Enklare administration

VI SÖKER DIG SOM

• Har arbetat som receptionist
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Som person är du positiv, självgående och serviceinriktad. Vidare är du driven, lösningsorienterad och prestigelös. Du är ansvarsfull och älskar att ge service i högklass.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriela Montenegro stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4757079

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: