Receptionist på 60% till Willhem AB
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-11-09Om tjänstenNu söker vi en receptionist till Willhems kontor i Gårda för omgående start. Det här är en tjänst för dig trivs i en social roll och som är serviceminded!
Willhem är ett bostadsbolag som tror på idén om ett boende som människor längtar och vill hem till. Willhem äger, förvaltar och utvecklar hyreslägenheter på tillväxtorter i Sverige. Huvudkontoret finns i Göteborg.
Uppdraget förväntas att pågå till årsskiftet, med god chans till förlängning. Arbetstiderna är tisdag, onsdag och fredag, kl. 07:00-16:00.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.
Dina arbetsuppgifterI rollen som receptionist får du möjligheten till ett varierande arbete. Du kommer bland att att ta emot bokade besök, beställa förbrukningsmaterial, hantera post och nycklar. I rollen ingår också att hantera mail och telefonsamtal. Även andra vanligt förekommande arbetsuppgifter inom kontor ingår.
KvalifikationerNu söker vi dig som har god känsla för service, är flexibel och lösningsfokuserad. Du är van vid att hantera olika arbetsuppgifter samtidigt. Viktigt är att du är kommunikativ då du kommer ha olika kontaktytor internt och externt. Meriterande är om du har haft en liknande roll tidigare eller erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är krav, samt god datavana.
Övrig informationVi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Fast timlön enligt kollektivavtal.
Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande.
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryterare Hanna Säreskog på telefonnummer 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4576".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Göteborg AB
Kontakt Hanna Säreskog
hanna.sareskog@kfx.se Jobbnummer 6104926
Observera att sista ansökningsdag har passerat.