Receptionist/office manager till spännande uppdrag
Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Inhouse växer och får ständigt in nya spännande uppdrag, så nu vänder vi oss till dig som vill arbeta inom reception och som kontorsansvarig. Vi söker kandidater för både kortare och längre uppdrag.
Vi söker kandidater till juniora tjänster inom reception men även dig som är mer erfaren och har tidigare erfarenhet från reception/Office management.
Arbetsbeskrivning / Work Description
I rollen som receptionist är du företagets ansikte utåt, du tar emot besökare, svarar i telefon samt hanterar post och bud. Du ser till att lokalernas allmänna ytor är rena och snygga samt att konferensrummen är iordningställda inför dagens möten. Du beställer luncher, fika och annat till kontoret.
Du har det övergripande ansvaret för kontoret och sköter en del inköp av behov- och kontorsmaterial, administration i form av manualer, uppdatering av växelsystem och administration av nycklar/passerkort. I många receptioner ingår enklare ekonomiuppgifter, kontakt med leverantörer samt kostnadsuppföljning av befintliga leverantörer.
Din profil / Your profile
Som receptionist är du den som skapar nya möten och intryck hos besökare men du är även en viktig koordinator internt. Det innebär att du som person är social, positiv och personlig. Du kan bemöta och hantera de olika typer av människor som du dagligen möter med ett professionellt, engagerat och trevligt sätt. Andra viktiga egenskaper i en servicefunktion är att du är prestigelös och flexibel, du ser detaljer och ligger alltid steget före.
I rollen som administratör är du noggrann och du har förmågan att skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter.
Övrigt / Other
Inhouse jobbar både med rekrytering- och bemanningsuppdrag.
Är du intresserad av nya utmaningar och söker en tjänst inom reception och Office management, skicka in en ansökan samt en motivation varför just du är den vi söker!
Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
Publiceringsdatum2016-04-22ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1554
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEllen Borell
FöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2800029
Observera att sista ansökningsdag har passerat.