Receptionist/Office Manager
Upsales Nordic AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Upsales Nordic AB i Stockholm,
Linköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Om Upsales
Upsales grundades 2001 med affärsidén att få säljorganisationer att bli mer framgångsrika.
Vi erbjuder idag CRM-system, besöksbokning, säljevent och säljcoaching som bidrar till högre effektivitet och ökad försäljning för hundratals lyckosamma företag i Norden. Upsales huvudkontor med utvecklingsavdelning ligger mitt i centrala Stockholm och vi har även lokalkontor i Göteborg och Malmö. Det går bra för oss, men vi nöjer oss inte med det. Vi har stora planer och högre ambitioner. Nu skapar vi ett helt nytt affärskoncept - framtidens säljhus. Var med på vår resa och ta nästa steg i din karriär - bli framgångsrik tillsammans med oss! Nu söker vi en
Receptionist
Upsales Nordic AB fortsätter att växa kraftigt och vi söker nu en Receptionist/Office Manager. Som Receptionist/Office Manager kommer du att ha en intressant nyckelroll med ett brett ansvar på företaget. Rollen som Receptionist/Office Manager är innehållsrik och omväxlande då ingen dag är den andra lik hos oss. Är du rätt person för jobbet så finns goda utvecklingsmöjligheter då Upsales Nordic AB är ett företag som ständigt utvecklas.
Som Receptionist/Office Manager deltar du både i den dagliga och långsiktiga planeringen av företagets verksamhet. I arbetet ingår löpande och traditionella sekreteraruppgifter och receptionstjänst. Dessutom får du en viktig funktion när det gäller olika kundaktiviteter, möten och kundbesök. I arbetet ingår också att delta i vissa projekt, med många kontakter, även utanför företaget.
Att vara strukturerad, nyfiken och serviceinriktad är något som är ett måste i den här rollen. Du ska ha ett intresse för människor och affärer samt ha förmågan att alltid ligga steget före. Du är som person strukturerad, noggrann, självgående och gillar när det händer saker omkring dig. Du har självförtroende, tycker om att arbeta hårt och fokuserat, men är alltid ödmjuk inför uppgiften. Har du tidigare erfarenhet som sekreterare i en aktiv och modern företagsmiljö så ger detta dig goda förutsättningar att lyckas hos oss.
Vi erbjuder en inspirerande roll i ett växande företag. Du får stora möjligheter att själv påverka ditt arbete tillsammans med dina kompetenta kollegor, som alla har vinnarinställning och som sprider bra stämning. Mycket energi och resurser kommer också att läggas på din personliga utveckling. Vi ställer höga krav och vill ha duktiga personer med stor drivkraft, ansvarskänsla och lagmoral. Välkommen till en trivsam och prestationsinriktad arbetsmiljö, högst upp på Olof Palmes gata 13.
Du bör vara tillgänlig att börja den 1 augusti.
Publiceringsdatum2010-06-02Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-06-25
Vi ser gärna att du kan börja jobba den 1 augusti.
Ange följande referens när du ansöker: 2
Ansökan kan skickas till e-postadress:
tnorling@upsales.comKontaktThérèse Norling, Executive Assistant, 08-54502800,
tnorling@upsales.comFöretagUpsales Nordic AB
AdressUpsales Nordic AB
Olof Palmes gata 13
11137 STOCKHOLM
KontorsadressOlof Palmes gata 13
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-54502800
E-postadress:
tnorling@upsales.com Jobbnummer 667045
Observera att sista ansökningsdag har passerat.