Receptionist med kontorsansvar till Zinzino

PSPartner / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Zinzino är ett av de snabbast växande direktförsäljningsbolagen i norra Europa, med försäljning i hela Norden, Baltikum och USA.
Vi marknadsför och säljer espressomaskiner, kaffe, te och tillbehör, samt en unik produktlinje som fokuserar på långsiktig hälsa, Zinzino Balance.

Vi erbjuder dig kvalitativa produkter där hälsa, miljö och en känsla av vardagslyx står i centrum. Sedan år 2005 är Zinzino generalagent för fransk-belgiska kaffehuset Rombouts och har sedan en tid tillbaka ett samarbete med det norska bolaget BioActive Foods, leverantör av den unika oljan som är basingrediens i vår spännande Zinzino Balance sortiment.

Zinzino står för personliga, familjära kontakter mellan säljare och kund. Våra produkter återfinns inte i butiker och marknadsförs inte via TV-reklam eller tidningar. Istället är det ett säljnätverk av tusentals oberoende partners som via direktförsäljning kontaktar sina kunder och erbjuder Zinzinos produkter.

0 0 1 201 1067 Ps Partner 8 2 1266 14.0 Normal 0 21 false false false SV JA X-NONE
Zinzino är ett publikt aktiebolag och aktien är noterad på Aktietorgets handelsplats. Företaget har ett 50-tal anställda och omsättningen var 2013 255 MSEK, huvudkontoret finns i Västra Frölunda. Läs mer på  www.zinzino.se

Du kommer att rapportera till vår Marknads- & Kommunikationschef.

Tjänsten är initialt ett vikariat på 12 månader, det finns dock goda möjligheter till förlängning för rätt person.

Publiceringsdatum
2014-12-11

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist med kontorsansvar kommer du ansvara för den dagliga driften av receptionen och tillhörande kontor. I tjänsten ingår ansvar för vår reception och växeltelefon, ta emot samtal, besökare och leveranser. Du ansvarar vidare för allmänna kontorsgöromål samt beställningar och inköp av material och annat på kontoret. Du hanterar företagets inkommande och utgående post och stöttar vår VD och olika avdelningar administrativt vid behov såsom bokning av resor, konferenser och reseräkningar. Du sköter även viss övrig administration såsom enklare uppdateringar på hemsidan och olika utskick . Du är behjälplig mot vår ekonomiavdelning med löpande ekonomiuppgifter Du ansvarar även för att förbereda för möten, ordningsställa lokaler, köpa luncher, presenter och dylikt som är till hjälp för organisationen.

Kvalifikationer
Du är en person som tycker om service och önskar vara spindeln i nätet som ser till att våra kunder, leverantörer och samarbetpartners för den service och expertis som önskas. Du har någon form av eftergymnasial utbildning och har arbetat med liknande arbetsuppgifter i en internationell organisation där tempot är högt. Du behärskar engelska flytande i tal och skrift. Du behärskar Officepaketet på ett bra sätt och har en god erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem. För att lyckas i rollen behöver du vara nyfiken, snabblärd och prestigelös. Du ska även vara initiativtagande och en problemlösare, det vill säga att du ska ha en känsla för vad som behöver göras eller hur situationer ska lösas utan att någon behöver säga det till dig. Du är noggrann, strukturerad och tålmodig tillika är du positiv och har en stor portion av humor.

Vi erbjuder:

Vi erbjuder ett utvecklande och omväxlande jobb i ett internationellt företag som är marknadsledande inom branschen. Du kommer att få förmånen att arbeta med många olika nationaliteter.

Så ansöker du
Vi samarbetar med PS Partner i denna rekrytering, ansök på www.pspartner.se För ytterligare information vänligen kontakta Elin Mankert 0723-200761, elin.mankert@pspartner.se  eller Johan Sjöberg på 0761-709851, johan.sjoberg@pspartner.se

Vi arbetar med löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!

"PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Södra Hamngatan i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid - till rätt organisation. Lite mer precist så arbetar vi med rekrytering, search och bemanning samt personalfrågor. Vi har närmare 50 år erfarenhet tillsammans och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på www.pspartner.se "

Arbetstider och omfattning
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PSPartner

Adress
PSPartner
FABRIKSGATAN 7
41250 GÖTEBORG

Kontorsadress
FABRIKSGATAN 7

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2098651

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSPartner: