Receptionist med †det lilla extraâ€
Arena Personal AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal AB
Publiceringsdatum2013-03-06Dina arbetsuppgifterFör kunds räkning söker vi dig som har tidigare receptionsvana och vill arbeta som receptionist. För att vara aktuell för uppdraget behöver du kunna tillträda inom två veckor.
Uppgifterna kommer huvudsakligen bestå av klassiskt receptionsarbete där du besvarar inkommande samtal och kopplar dem till rätt person. Du tar även emot besökare och kunder där du har uppgiften att göra deras besök så trivsamt som möjligt.
Administration är också en central och betydelsefull del av arbetet, då du kommer att arbeta med att dataregistrering, nyckel- och korthantering, kassaadministration, enklare fakturering samt beställningar och inköp av kontorsmaterial.
Vid konferenser och event kommer du har en nyckelroll vid planering, bokning och genomförande. Du kommer även regelbundet att vara ansvarig för att ordna kaffe och fika m.m.
ProfilSom person är du positiv, utåtriktad och prestigelös samt är duktig på att prioritera. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av arbete i reception och administrativt arbete. Service är din ledstjärna och du tycker om att göra "det lilla extra" med ett leende på läpparna för besökare, medarbetare och kunder. Naturligtvis är du även en god administratör som värdesätter struktur och noggrannhet. Vidare har du förmåga att se vad som behövs göras samtidigt som du är socialt begåvad och kan hantera alla sorters människor. Självklart är du också en punktlig och lojal medarbetare som är mån om att få besökare och medarbetare att känna sig varmt välkomna och omhändertagna.
Rätt person för uppdraget har utmärkt datorvana, behärskar Officepaketet mycket väl och vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem. För att vara aktuell för uppdraget måste du även kunna uttrycka dig flytande i tal och skrift på så väl svenska som engelska.
Du kommer bli anställd av Arena Personal och jobba som konsult hos vår kund. Uppdraget börjar snarast och kan leda till en anställning hos vår kund. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda till dagtid.
Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om företagetArena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 862
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm
Jobbnummer 1486214
Observera att sista ansökningsdag har passerat.