Receptionist/Kontorsassistent för kommande uppdrag

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Inhouse växer och får ständigt in nya spännande uppdrag, så nu vänder vi oss till dig som vill arbeta inom reception och som kontorsassistent, vi söker kandidater för både korta och långa uppdrag.
Vi söker kandidater till juniora tjänster inom reception men även dig som har ett par års erfarenhet från reception/Office management.

Arbetsbeskrivning / Work Description

I rollen som receptionist är du företagets ansikte utåt, du tar emot besökare, svarar i telefon samt hanterar post och bud. Du ser till att lokalernas allmänna ytor är rena och snygga samt att konferensrummen är iordningställda inför dagens möten. Du beställer luncher, fika och annat till kontoret är det du som köper in.
Du har det övergripande ansvaret för kontoret och sköter en del inköp av behov- och kontorsmaterial, administration i form av manualer, uppdatering av växelsystem och administration av nycklar/passerkort. I många receptioner ingår enklare ekonomiuppgifter, kontakt med leverantörer samt kostnadsuppföljning av befintliga leverantörer.

Din profil / Your profile

Som receptionist är du den som skapar nya möten och intryck hos besökare som kommer, men du är även en viktig koordinator internt. Det innebär att du som person är social, positiv och personlig. Du kan bemöta och hantera de olika typer av människor som du dagligen möter med ett professionellt, engagerat och glatt sätt. Andra viktiga egenskaper i en servicefunktion är att du är prestigelös och flexibel, du ser detaljer och ligger alltid steget före.
I rollen som administratör är du noggrann och du har förmågan att skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter.

Övrigt / Other

Inhouse jobbar både med rekrytering- och bemanningsuppdrag, och vi ser gärna att du är intresserad av bådadera.
Är du intresserad av nya utmaningar och söker roller inom reception och Office management skicka in en ansökan samt med en motivation varför du passar i en receptionsfunktion!

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2016-01-14

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1413
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Olivia Bergström olivia.bergstrom@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2616435

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: