Receptionist/ kontorsansvarig med erfarenhet av service
Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-10-03FöretagetBravura söker en receptionist/kontorsansvarig till arbetslöshetskassornas gemensamma service- och intresseorganisation, som arbetar för Sveriges 28 arbetslöshetskassor. Organisationen är behjälplig vid regeltolkning, administration, opinionsutbildning samt utvecklar och förvaltar IT-system, som används av a-kassorna för att handlägga ärenden. Idag arbetar ca 80 personer i organisationen och kontoret är placerat i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifterI rollen som receptionist/ kontorsansvarig är du ansiktet utåt och agerar samordnare för kontoret. Du kommer att ansvara för receptionen och bemanna kontorets växel för att svara på frågor från medlemmar och a-kassor. Vidare ansvarar du för kontorets lokaler. Du ser till att kontoret ser representativt ut samt förbereder fikor inför utbildningar och möten, iordningställer kursmaterial till utbildningar, ansvarar för kopierings- och kaffemaskiner m.m. Arbetstiderna är förlagda mellan 08:00-16:30 måndag till torsdag, samt 08:00-15:15 på fredagar.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet från servicerelaterat yrke. Meriterande med erfarenhet från en roll som kontorsassistent/receptionist
• Du har goda kunskaper i svenska, såväl i tal som skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet samt meriterande om du har kunskaper i SharePoint
• Meriterande om du har arbetat med telefonväxlar
För att trivas i rollen är du van vid att ta eget ansvar och självständigt driva på ditt arbete. Du har en serviceinriktad inställning och är prestigelös i ditt sätt att arbeta. Då rollen innebär flera ansvarsområden är det viktigt att du kan hantera flera uppgifter parallellt. Du är även ordningsam och noggrann i din natur, att en stol står slarvigt utdragen i ett konferensrum går dig ej obemärkt förbi. Därtill är du uppmärksam och tillmötesgående i kontakten med andra människor.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Övrig information:
Start: Slutet av oktober
Plats: Stockholm
Lön: Enligt Ök.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: receptionist, kontoransvarig, floormanager, service, kontorsansvar, reception, administration, kundmottagare
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKajza Zellman Sjööblom 08-40024050
kajza.zellman.sjooblom@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3082699
Observera att sista ansökningsdag har passerat.