Receptionist för deltidsuppdrag

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Malmö
2025-12-12


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-12-12

Om tjänsten
Vi söker nu en receptionist för ett deltidsuppdrag på ca 60-80% hos en av Adeccos kunder i centrala Malmö.

I rollen som receptionist blir du en viktig del av företagets dagliga verksamhet. Du bemannar receptionen och möter besökare på ett professionellt sätt, samtidigt som du stöttar den interna verksamheten med olika administrativa och praktiska uppgifter. Du ges en god introduktion till rollen och företaget och kommer ha flera engagerade kollegor både lokalt och runt om i regionen.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:

• Välkomna kunder, kollegor och leverantörer i receptionen
• Utföra administrativa uppgifter som exempelvis bokningar, beställningar, fakturahantering, reseräkningar och posthantering
• Hantera praktiska kontorssysslor såsom påfyllning av material och enklare utrustningshantering
• Ansvara för konferens- och mötesrum
• Ge support vid interna och externa event

Konsultuppdraget förväntas starta i januari och pågår till december 2026 med möjlighet till förlängning. Omfattningen av uppdraget utgår från minst 60% och vi ser gärna att du är tillgänglig för arbete cirka tre heldagar per vecka. Omfattningen på uppdraget styrs efter verksamhetens behov men är också anpassningsbar utifrån din tillgänglighet. Rollen är perfekt för dig som exempelvis driver eget företag, studerar på distans eller av andra skäl har en flexibel tillgänglighet.

Arbetstiden är i första hand förlagd till dagtid på vardagar, men kvällsarbete kan förekomma vid vissa tillfällen, exempelvis vid event eller konferenser.

Om dig

Vi söker dig som är servicefokuserad, positiv, flexibel och noggrann. Du har lätt för att skapa goda relationer och trivs i en roll där du är ansiktet utåt för verksamheten. Med din positiva inställning bidrar du till trivseln i teamet och prioriterar enkelt där det behövs för att se helheten i verksamheten.

Vi önskar även att du är prestigelös, anpassningsbar och van vid att hantera flera uppgifter samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Vi ser att du bidrar med tidigare erfarenhet av service och administration, gärna i en utåtriktad roll.

Viktigt för tjänsten är att du:

• Har en serviceinriktad personlighet och positiv inställning
• Trivs med att arbeta i en professionell miljö med många olika kontaktytor
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Har flexibel tillgänglighet på omkring 60-80%, gärna med någon annan typ av pågående sysselsättning

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Adecco är en av världens största leverantörer av rekryterings- och bemanningstjänster. I Sverige samarbetar vi med företag i hela landet och erbjuder extrajobb, deltidsuppdrag och heltidsanställningar inom en rad olika branscher.

Som konsult hos Adecco får du bland annat:

• Möjlighet att utvecklas och bygga ett värdefullt nätverk
• Kollektivavtal, försäkringar och rätt till semesterersättning
• Stöd från engagerad konsultchef

Om rekryteringsprocessen

Vi hanterar ansökningar löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Vid frågor om tjänsten, kontakta Sofia Nyberg via sofia.nyberg@adecco.se
Vid problem med registrering, kontakta info@adecco.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), https://www.adecco.com/sv-se

Jobbnummer
9642149

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: