Receptionist/administratör till utvecklade roll
Bravura / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2014-08-21FöretagetBravura söker en receptionist för en heltidstjänst i Göteborg med omgående start. Vår kund erbjuder problemfri IT-infrastruktur till sina kunder genom hårdvara, tjänster, lösningar och support och har kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Borås.
I rollen som receptionist är du ansiktet utåt mot företagets kunder, både via inkommande telefonsamtal och besök. Du kommer även att beställa material från leverantörer och ta emot kundordrar. Utöver detta kommer du att sköta sedvanlig kontorsadministration såsom viss fakturahantering, arkivering och beställning av förbrukningsmaterial.
Tjänsten är en hyrrekrytering vilket innebär att du initialt jobbar som konsult för Bravura men tanken är att uppdraget i förlängningen leder till en anställning på företaget.
Dina arbetsuppgifterI rollen som receptionist är du ansiktet utåt mot företagets kunder, både via inkommande telefonsamtal och besök. Du kommer även att beställa material från leverantörer och ta emot kundordrar. Utöver detta kommer du att sköta sedvanlig kontorsadministration såsom viss fakturahantering, arkivering och beställning av förbrukningsmaterial.
Tjänsten är en hyrrekrytering vilket innebär att du initialt jobbar som konsult för Bravura men tanken är att uppdraget i förlängningen leder till en anställning på företaget.
Kvalifikationer• Minst gymnasieutbildning inom exempelvis ekonomi eller administration
• Några års arbetslivserfarenhet, gärna administrativt
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Erfarenhet av Visma (meriterande)
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är utåtriktad och vet vad det innebär att ge god service. Du är ansvarstagande, kommer snabbt in i arbetet och har förmågan att hålla igång flera arbetsuppgifter samtidigt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg (Eklanda)
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Maria Kihlgren, tel. 031 788 09 83
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: reception, receptionist, administration, service, order, heltid, Göteborg
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-09-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Kihlgren 08-40024050
maria.kihlgren@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 1971014
Observera att sista ansökningsdag har passerat.