Receptionist/administratör

Personalpoolen Mellansverige AB / Receptionistjobb / Örebro
2010-11-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist/administratör" (publicerad 2016-11-10) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken.
Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på ett vikariat i 6 månader.
Du kommer vara företagets ansikte utåt, både i receptionen och växeln.
Du kommer ansvara för receptionen och dess arbetsuppgifter. I ditt arbete ingår en viss del administrativa arbetsuppgifter samt service mot övrig organisation.
Arbetsplatsen ligger i Örebro.
Du ska vara väldigt serviceinriktad och trivas i en miljö där mycket händer. Om du har tidigare erfarenhet från telefonväxel/reception är detta en merit men inget krav. Upplärning sker på plats.

Publiceringsdatum
2010-11-17

Arbetstider och omfattning
Heltid, dagtid Tjänsten skall tillsättas senast 10 jan 2011.

Ersättning
Lön efter överenskommelse. Kollektivavtal finns

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-11-26
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Annica Ängerek, 019-126059

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
BOX 121
70142 ÖREBRO

Jobbnummer
780254

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: