Receptionist/Administratör
Allra / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Allra i Stockholm,
Uppsala,
Gävle eller i
hela Sverige Vill du vara Allras ansikte utåt? Som Receptionist/Administratör kommer du att vara den första personen våra besökare träffar och med ditt fantastiska bemötande gör du genast deras dag lite bättre.
Du kommer till en positiv och inspirerande arbetsmiljö med fokus på att ständigt bli bättre. Vi erbjuder dig en bred roll med mycket personkontakt och ett stort utrymme att sätta din egen prägel på rollen. Genom din service och vilja att utvecklas överträffar du förväntningarna och bidrar till bolagets fortsatta framgång.
Publiceringsdatum2016-01-15ArbetsuppgifterSom Receptionist/Administratör ansvarar du tillsammans med vår andra receptionist för att ge såväl intern som extern service. Du tar emot och välkomnar besökare, svarar i telefon, förbereder konferensrum inför möten och ser till att kontoret ser representativt ut. Du kommer även att:
Assistera Allras ekonomiavdelning med löpande fakturering
Bistå med administrativt stöd till Allras förmedlare och rådgivare
Ansvara för kalenderhantering samt för mötesrumsbokningar
Tillsammans med din kollega ansvara för inköp av exempelvis kaffe, mjölk, blommor, fika
Sköta posthanteringen
Ta hand om kontorets kaffemaskiner
Men framförallt ska du upprätthålla en trivsam och professionell miljö på kontoret och se till att receptionen lever upp till förväntningarna avseende funktion, utseende och bemötande.
Som person är du noggrann, proaktiv och har ett gott öga för detaljer och service. Du har en styrka i att du får alla att känna sig välkomna och sedda. Du är snabb i dina prioriteringar och har en förmåga att hålla igång många processer samtidigt. Ditt utvecklingsorienterade sätt leder till många förbättringsförslag och bidrar till att Allra har den bästa receptionen.
BakgrundVi ser gärna att du har minst har en avslutad gymnasial utbildning inom ekonomi och erfarenhet från liknande tjänst och/eller annat serviceinriktat yrke. Det är viktigt med erfarenhet av leverantörsreskontra samt mycket goda kunskaper i svenska, såväl i tal som i skrift. Du är van att arbeta i MS Officepaketet och har framförallt mycket goda kunskaper i Word och Outlook.
Vi ger dig möjligheten att vara med och fortsätta driva vårt härliga och snabbväxande företag framåt. Gör oss sällskap!
Tillträde: Omgående
Placering: Stockholm, Sveavägen 24-26
Arbetstider: Måndag - fredag 08.45 -17.00, tillsvidareanställning
Ansökan sker via
http://karriar.allra.se . För mer information om rollen eller rekryteringsprocessen kontakta Josefin Clahr, rekryterare,
josefin.clahr@allra.se Intervjuer kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefin Clahr 073-513 19 13
josefin.clahr@allra.seFöretagAllra
AdressAllra
Sveavägen 24-26
11157 Stockholm
KontorsadressSveavägen 24-26 11157, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2619156
Observera att sista ansökningsdag har passerat.