Receptionist/Administratör

Allra / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Allra i Stockholm, Uppsala, Gävle eller i hela Sverige

Vill du vara Allras ansikte utåt? Som Receptionist/Administratör kommer du att vara den första personen våra besökare träffar och med ditt fantastiska bemötande gör du genast deras dag lite bättre.

Du kommer till en positiv och inspirerande arbetsmiljö med fokus på att ständigt bli bättre. Vi erbjuder dig en bred roll med mycket personkontakt och ett stort utrymme att sätta din egen prägel på rollen. Genom din service och vilja att utvecklas överträffar du förväntningarna och bidrar till bolagets fortsatta framgång.

Publiceringsdatum
2016-01-15

Arbetsuppgifter
Som Receptionist/Administratör ansvarar du tillsammans med vår andra receptionist för att ge såväl intern som extern service. Du tar emot och välkomnar besökare, svarar i telefon, förbereder konferensrum inför möten och ser till att kontoret ser representativt ut. Du kommer även att:

Assistera Allras ekonomiavdelning med löpande fakturering
Bistå med administrativt stöd till Allras förmedlare och rådgivare
Ansvara för kalenderhantering samt för mötesrumsbokningar
Tillsammans med din kollega ansvara för inköp av exempelvis kaffe, mjölk, blommor, fika
Sköta posthanteringen
Ta hand om kontorets kaffemaskiner

Men framförallt ska du upprätthålla en trivsam och professionell miljö på kontoret och se till att receptionen lever upp till förväntningarna avseende funktion, utseende och bemötande.

Som person är du noggrann, proaktiv och har ett gott öga för detaljer och service. Du har en styrka i att du får alla att känna sig välkomna och sedda. Du är snabb i dina prioriteringar och har en förmåga att hålla igång många processer samtidigt. Ditt utvecklingsorienterade sätt leder till många förbättringsförslag och bidrar till att Allra har den bästa receptionen.

Bakgrund
Vi ser gärna att du har minst har en avslutad gymnasial utbildning inom ekonomi och erfarenhet från liknande tjänst och/eller annat serviceinriktat yrke. Det är viktigt med erfarenhet av leverantörsreskontra samt mycket goda kunskaper i svenska, såväl i tal som i skrift. Du är van att arbeta i MS Officepaketet och har framförallt mycket goda kunskaper i Word och Outlook.

Vi ger dig möjligheten att vara med och fortsätta driva vårt härliga och snabbväxande företag framåt. Gör oss sällskap!

Tillträde: Omgående
Placering: Stockholm, Sveavägen 24-26
Arbetstider: Måndag - fredag 08.45 -17.00, tillsvidareanställning

Ansökan sker via http://karriar.allra.se . För mer information om rollen eller rekryteringsprocessen kontakta Josefin Clahr, rekryterare, josefin.clahr@allra.se Intervjuer kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Clahr 073-513 19 13 josefin.clahr@allra.se

Företag
Allra

Adress
Allra
Sveavägen 24-26
11157 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 24-26 11157, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2619156

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Allra

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Allra: