Receptionist 100% till kontor i centrala Stockholm
AB AlphaCE Rekrytering / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB AlphaCE Rekrytering i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige AlphaCE Rekrytering har fått i uppdrag att hitta en receptionist för en kunds räkning till ett företag i centrala Stockholm.
Publiceringsdatum2024-08-07Om företagetFöretaget levererar en mängd integrerade FM-tjänster i ett paketerat format, däribland
Receptionist kontor supporttjänster.
Företaget har kollektivavtal.
Receptionist kontorssupport
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder kunden variation på olika sätt.
Hos kunden får du vara dig själv! För de vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och
det blir roligare att gå till jobbet. Hos kunden får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter.
Om tjänstenVi söker nu en medarbetare till ovanstående uppdrag. Att arbeta hos vår kund är varierande,
utmanande och kräver stort personligt engagemang.
Du kommer att vara kundens ansikte utåt. Hälsa välkommen till medarbetar och gäster. Se till att fruktkorgar är fräsch och att det finns kaffe och te, skapa lite av en hotellkänsla på jobbet. Beställa catering och kontorsartiklar, ta emot varor, producera passerkort samt vara ansvara för kontorets servicecentral.
I helhet vara spindeln i nätet på kontoret och dagliga uppgifter kommer via ett levande doc i datorn. Även en del administration ingår i rollen så vana vid mail och Office-paketet är ett måste.
BakgrundBör vara inom reception och service, det är en fördel om du tidigare har arbetat med detta eller liknande arbetsuppgifter. Kunden arbetar flexibelt och arbetsuppgifterna kan vara varierande. Det är därför viktigt att du är prestigelös, öppen och nyfiken samt ser det
som en självklar uppgift att skapa en god stämning på arbetsplatsen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Bemanna reception
Ta emot medarbetarna samt registrera besökare
Hantera förfrågningar och beställningar per telefon, över disk och e-mail
Sköta om konferenslokaler
Ta emot catering-förfrågningar
Hålla rent och snyggt i de kök och de gemensamma ytorna
Se till att det alltid finns kaffe, te med tillbehör och fräsch frukt
Administrativa tjänster som uppdatering av rutiner och interna dokument
Inkommande fakturor, inköp och lager.
Ronderingar i lokalerna
Ansvara för att kopieringsrum fungerar
Kvalifikationer/Krav
Uttrycka dig väl i svenska och engelska i tal och skrift
Goda kunskaper i reception/service är meriterande
Goda kunskaper i Officepaketet med inriktning Excel och Word samt hantera mail program
Dina personliga egenskaperVara social och ha hög servicenivå, trivas med att vara en knytpunkt för de anställda
Ha ett genuint intresse för helhetslösningen kring service/möten
Känna det utvecklande att få lösa dagliga problem på egen hand och ständigt vilja göra varje dag bättre för de anställda på kontoret och externa gäster
Vara noggrann, strukturerad och planerande
Förmågan att lyssna, kommunicera och förstå kundens behov
Vara positiv och trivas med att arbeta i grupp och mot tydliga mål
Delar företagets värderingar
Anställningsform och arbetstider
Tjänsten är heltid 100%, måndag till fredag 08.00-17.00
AlphaCEs vision är att alla har en plats på arbetsmarknaden,
vi ser gärna att du som inte har lång erfarenhet och som kanske är berättigad till någon form av lönestöd söker tjänsten.
Ersättning Timlön enligt schema
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare AB AlphaCE Rekrytering (org.nr 556936-0505)
Arbetsplats AlphaCE Rekrytering
Kontakt Se Ovan
jobb@alphace.se Jobbnummer 8827285
Observera att sista ansökningsdag har passerat.