Real Time Manager till expansivt företag

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med ca 20 uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

Vi söker nu en engagerad och analytisk Real Time Manager som vill vara med och bidra till det dagliga operativa arbetet inom verksamheten. Du kommer ha en betydande roll i att upprätthålla verksamhetens kapacitet genom att hantera servicenivåer i realtid och minimera påverkningar. Om du är driven och självgående individ med analytiska färdigheter och förmåga att fatta beslut under tidspress, är detta rätt roll för dig.

I rollen som Real Time Manager kommer du främst att jobba mot vårt nya förvärv Nesenta. Nesenta är vår finska verksamhet som är en ledande aktör i landet.

Tjänsten utgår från Linköping. Arbetstiderna är varierande, huvudsakligen dagtid.

Huvudsakliga ansvarsområden

• Övervaka köer och prioritera uppgifter i realtid beroende på volym och servicenivåer
• Säkerställa efterlevnad av schema
• Optimera bemanningen efter behov och prognoser
• Analysera utfall och nyckeltal
• Föra diskussioner med Workforce Management (WFM) om schemaläggning i stort och vad som kan förbättras

Publiceringsdatum
2023-09-01

Kvalifikationer
• Flytande kunskaper i finska, både i tal och skrift
• Utmärkta muntliga och skriftliga kommunikationsfärdigheter
• Goda tekniska kunskaper
• Kunskap om KPI:er inom operativ verksamhet
• Erfarenhet av att arbeta i en snabbrörlig miljö och hantera utmaningar
• Erfarenhet av kundservice eller liknande arbete

Kompetenser

• Förutser problem och tar fram effektiva och genomförbara lösningar
• Metodiskt och systematiskt arbetssätt, med en förmåga att planera och prioritera
• Anpassar och förhåller sig till nya förändringar och omständigheter
• Vågar ta egna initiativ och beslut
• Förmedlar information tydligt och enkelt, både muntligt och skriftligt

Releasy erbjuder dig

En spännande roll i ett bolag under tillväxt och med en kultur som präglas av högt i tak, prestigelöshet, entreprenörskap och ansvarstagande. Du blir del av ett kompetent team med stora möjligheter att påverka både din egen och företagets fortsatta utveckling.

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Sista ansökningsdatum är 2023.09.24, observera dock att urval sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt.

Anställningsstart enligt överenskommelse, helst i oktober. För mer information om tjänsten vänligen kontakta COO Gabriel Henriks gabriel.henriks@releasy.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
8078894

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: