Randstad söker en relationsskapande Account Specialist
Randstad Solutions AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad Solutions AB i Västerås,
Järfälla,
Södertälje,
Örebro,
Solna eller i
hela Sverige Account assistant till Randstad i Västerås
Är du sugen på nästa steg i karriären? Har du erfarenhet av ledarskap och personalutveckling? Är du en relationsskapande person med stort driv och struktur?
Då har vi rollen för dig! Randstad söker en Account Specialist inom affärsområdet Large Client Solutions. Inom Large Client Solutions skapar vi kundunika bemanningslösningar för storskaliga bemanningsbehov. Ta chansen att utvecklas i ett av världens största bemannings- och rekryteringsföretag!
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Som Account Specialist blir du en mycket viktig del i vårt team. Vi skapar våra affärer genom kunskap, förtroende, högklassig service och vikten av att alla inblandade parters intressen tillgodoses. Tillsammans strävar vi efter perfektion och sätter alltid människan i första rummet!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden är att organisera bemanningen och utveckla samarbetet med en av våra största uppdragsgivare.
I rollen som Account Specialist är du personalansvarig för våra medarbetare på plats. Du är operativt ansvarig för rekrytering av nya medarbetare, anställning, löpande personaladministration såsom schemaläggning, tidrapportering och prestationsuppföljning. Vidare arbetar du aktivt med individuellt ledarskap, en av dina viktigaste uppgifter blir att coacha och utveckla våra medarbetare så de sina uppsatta mål.
Vem är du?
Det är viktigt att du trivs med att arbeta i en föränderlig miljö där det råder ett varierat arbetstempo. Din struktur genomsyrar ditt arbetssätt och kommer väl till pass med dina administrativa kunskaper. Du är en initiativtagande person som har en hög servicekänsla och lysande kommunikationsförmåga.Du motiveras av att leda och utveckla både personal och kunder till framgångsrika affärslösningar.
Publiceringsdatum2017-12-13Kvalifikationer• 1-2 års erfarenhet av arbete inom personal eller administration. Tidigare branscherfarenhet från bemanningsbranschen är meriterande.
• Gymnasieutbildning, med fördel också eftergymnasial och/eller akademisk utbildning inom beteendevetenskap, försäljning, HR eller motsvarande.
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i svenska, såväl i tal som skrift
• B-körkort
Den här tjänsten ställer höga krav på dig, men är du rätt person kommer du i gengäld få mycket tillbaka. Randstad är ett öppet och välkomnande företag där du har stora utvecklingsmöjligheter både nationellt och internationellt. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner. Vi premierar engagemang och entreprenörskap och hoppas att du vill vara med i vår mission "Shaping the world of work".
Placering: Västerås
Du kommer sitta on site hos vår kund.
Arbetsgrad: Heltid
Stor vikt kommer att läggas vid personlighet.
Mer information om tjänsten kontakta:Evelina Nilsson Commercial Manager Tel. 073 3 44 35 08
Ansökan registreras på vår hemsida:
www.randstad.se, vi har inte möjlighet att hantera ansökningar via mail.
Sista ansökningsdatum: Omgående med hänsyn till uppsägningstid.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-13
Ange följande referens när du ansöker: 201109801
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEvelina Nilsson 073 3 44 35 08
FöretagRandstad Solutions AB
AdressRandstad Solutions AB
Munkgatan 20
72212 VÄSTERÅS
KontorsadressMunkgatan 20, 72212 VÄSTERÅS
Jobbnummer 3852230
Observera att sista ansökningsdag har passerat.